Yme Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Du driver altid å annbefaler menn å gå i kjole, og andre jenteklær... Jeg tenkte litt på det, en stund, så kom jeg fram til at man egentlig ikke kan gjøre seg opp en mening om noe, før man har prøvd det! http://i120.photobucket.com/albums/o192/yhme/mugels-1.jpg Jeg vil ikke tørre å påstå at jeg følte meg veldig bekvem, men det er ingen tvil om graden av sexy og smukkhet som befinner seg innenfor linken. Jeg er ikke helt enig i at menn skal gå i kjole, men alternative antrekk kan ofte vise seg å være ganske bra. Her er jeg, kun iført en banan! http://i120.photobucket.com/albums/o192/yhme/Nudeti.jpg Dette er, uten tvil, et mye mer behagelig plagg, å mye MYE mer praktisk i bruk.
Gjest Nattblomst Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Ingen som har fortalt deg at du muligens burde beskyttes mot deg selv?
Antoinette Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 (endret) HA HA HA knallbra du sliter med det samme problemet som Michael McDonald i MadTv gjorde når han skulle spille Carrie, se her: http://www.youtube.com/watch?v=VVs2vyN5aNo Endret 18. januar 2007 av Antoinette
Gjest Bellatrix Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Slett ikke verst det sistebildet, Yme.
Gjest niomi Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Regner mora di er stolt over de bildene, spesielt det siste... Er det hennes kjole, forresten?
Titti72 Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 (endret) Yme..... Du er jaggu meg sprø.... Lurer på hva mamma sier nå??? Endret 18. januar 2007 av Titti72
mysan Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Regner mora di er stolt over de bildene, spesielt det siste... Er det hennes kjole, forresten? ← Den kjolen ser bedre ut på Yme enn den ville gjort på meg. Den er Liten sin. Ymes lillesøster... jeg er alldeles voldsomt stolt av sønnen min, så stolt at jeg har vurdert å slette meg og få ny profil som ingen kjenner . Ofte velger jeg å late som jeg aldri har sett de rare trådene hans, for at folk ikke skal minnes på at han er et produkt av meg, men... Hvis han blir kunstner når han blir stor så blir han vel tilgitt alt dette perverst merkverdige han holder på med i ren underholdningsiver...
Gjest Deception Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 You made my day! Jeg holdt på å svelge tunga mi.
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #12 Skrevet 18. januar 2007 Denne tråden kan få mange til å bli i tvil om sin egen legning.
Boyah Skrevet 18. januar 2007 #13 Skrevet 18. januar 2007 Hvem er du-personen i teksten? Som sa at gutter burde gå i kjole? Og hvorfor hadde du den ikke på når JEG var på besøk!? *snurt*
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2007 #16 Skrevet 18. januar 2007 Hvis han blir kunstner når han blir stor så blir han vel tilgitt alt dette perverst merkverdige han holder på med i ren underholdningsiver... ← Sikkert nok, og enn så lenge får du være glad han (antagelig) ikke bruker fullt navn når han legger ut sånt Men for all del, jeg skulle gjerne ansatt noen som kunne underholde meg på tilsvarende måter
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2007 #17 Skrevet 18. januar 2007 Nei, vent litt. Det kan sikkert misforstås Men la gå...
Gjest Nattblomst Skrevet 18. januar 2007 #18 Skrevet 18. januar 2007 Denne tråden kan få mange til å bli i tvil om sin egen legning. ← Jeg antar du mener de heterofile kvinnene?
mysan Skrevet 18. januar 2007 #19 Skrevet 18. januar 2007 Sikkert nok, og enn så lenge får du være glad han (antagelig) ikke bruker fullt navn når han legger ut sånt ← Nei, han gjør jo igrunnen ikke det... men bildene hans er jo ganske tydelige da, så om noen bor i nærheten her og ser ham, så.. Nåja, han kunne gjort verre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå