Gå til innhold

Kama Sutra... Nu må en kvinne lære

Anbefalte innlegg

Gjest Karma Sutra
Skrevet

Hei til alle kvinnene som er på dette forumet... Satt i går kveld og søkte etter referanser på bruk av massasjeoljer/glidemidler.. Kom så inn på Kvinneguiden.no, og inn på dette forumet... Ble sittende i timevis den natten og lese mange av diskusjonene som gikk her... Jeg må si at jeg ble meget overrasket og lei meg på mannens evner som seksualpartner... Men det må jo også sies at det er mange kvinner her som har et meget rikholdig og fantastiskt med sin partner...

Jeg er selv en mann på 45 år, som har selvsagt stor interesse for kvinner...

Når jeg var i slutten av tenårene så var jeg som mange av de fleste menn usikker på sin egen seksualitet, og hvordan kvinner ville at en mann skulle være, hva, hvordan han skulle gjøre ting..

Jeg fant en bok om Kama Sutra, og leste denne flere ganger, og lærte meg å kjenne en kvinnekropp før jeg hadde opplevd en... Men etter nu å ha praktisert og fortsatt studerer Kama Sutra så har jeg lært meg å lese en kvinne, forstå en kvinne, og vet om alle de erogene sonene som en kvinne har... Jeg kan i løpet av en elskov gi en kvinne alle typer orgasmer.. Vaginal orgasme, klitoris orgasme, g-punkt orgasme, anal orgasme, massasje orgasme uten å berøre kjønnsorganet..

Har også funnet en spesiell stilling som gjør at en kvinne kan oppleve de 3 hovedorgasmene på en gang... Dvs vaginal, klitoris og g-punkt orgasme...

En mann som lærer sin kvinne å kjenne, vil også kunne ha muligheten til å gi sin kvinne de orgasmer hun vil og fortjener å få...

Så kommer mitt hovedpoeng: Dette gjelder de fleste kvinner, og det er at dere må la mannenen deres bli kjent med dere, dere på slippe de inn i deres egen seksualitet.. De fleste kvinner kjenner ikke sin egen seksualitet,. Dette da de har funnet ut hva som tenner dem, hva de liker å gjøre, ikke liker, hvilken stilling som er, og så videre og videre...

Det dere gjør her er å stoppe opp å utvikle dere seksuelt, og etterhvert så har dere selv havnet i den samme fellen som dere beskriver deres menn som... Kort forspill, hurtig og hard elsking, fast stilling, og sovner etterpå...

Så mitt råd til dere er... Start på nytt igjen... Først er det å la mannen skrive opp sine 5 ting som har med elskov å gjøre... Dere skriver ned deres 5. sansynligheten er enormt stor om dette er likt. Men ta dette som et utgangspunkt, og ikke gjør noe av dette neste gang dere elsker.. La friheten, leke og fantasien komme frem... Elskov skal ikke være alvor,det skal være en lek, hvor latter, smil, lidenskap skal likestilles, og start på nytt...

Et annet alternativ kan være at de 5 tingene han skrev skal gjøres en kveld, en annen dine 5 ting. En nannen kveld skal ikke han gjøre noe av de 5 tingene... For å få menn med på dette så bruker dere den kvinnelisten dere har, men vi menn vi liker å få tilbakemeldinger, for da gir vi tilbake... Vet at de fleste kvinner savner å ros, skryt og få høre hvor flott de er... Hopper av litt nu, men å komme hjem til en kvinne som går i heimeklær hver dag er ikke oppløftende for dette. her heller da... Ta og gjør din flid for mannen din... HA forskjellige antrekk på deg hver dag, lag din hverdagplan, bukse mandag, skjørt tirsdag, kjole onsdag, sterke farger torsdag, klær du vet han liker på fredag, forførende klær lørdag, og søndag er morgenkåpe dag... Bare et tips det her da.

Lov mannen din noe, la han ha noe å se frem til, men samtidig overrask han hver dag med noe nytt. Du kommer sikkert til å oppleve at i begynnelsen så virker han ikke interesert, men han kommer fort til å forstå at ting er på tur til å skje, og til det bedre...

Kama Sutra, ble som utformet i India, og dette var for å lære en kvinne hvordan hun skulle tilfredstille en mann, men også for menn til å forstå seg på alle de erogene sonene en kvinne har, og la seg selv nyte med sine soner...

Kjøp boken Kama SUtra for menn, og for kvinner, les begge 2, og få din mann til å lese ( sikkert vanskeligt, men det finnes på DVD, så her kan dere både se og oppleve all den herlige erotikken og lidenskapen som dere mangler.. Her er det bare fantasien som kan stoppe der..

Huff, dette ble et langt innlegg, men det hadde det vært interesant og få igang en diskusjon her...

Jeg er en åpen og anser meg selv som frittalende og veldig reflektert når det gjelder seksualiteten til kvinner og menn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen... Fant ut at det beste er å registrere seg her...

Venter spent på tilbakemeldinger fra hva jeg skrev..

Hilsem Karma Sutra

Skrevet

Jeg har lenge sett etter en GOD Kamasutra DVD, så dette høres interessant ut :)

Har du en link til hvilken DVD det er du mener? Googler jeg så dukker det opp betydelige mengder av ulike filmer, og jeg tviler på at alle er klaff ;)

Skrevet

Tusen takk :)

Og nå tror jeg at jeg trekker meg tilbake og håper på en interessant diskusjon, til avveksling fra alle trådene som gjentar seg i det uendelige ;)

Skrevet

OJ....dette høres nesten for godt ut til å være sant..... :overrasket: Jeg har aldri hatt hverken gpunkts orgasme eller vaginal orgasme, og har store problemer med å få klitoris orgasme sammen med andre, alene går det helt fint..... Så jeg tror jeg må kjøpe denne boken og DVD'en.... :sjarmor:

Skrevet

Du staver det feil. Det er ingen r i kama.

Skrevet

Hvis det var meg du refererte til, så nei. Jeg er ikke singel, er samboer med verdens beste mann... :)

Gjest Spennende kvinne
Skrevet

Ikke deg, Daiquiry. Hvorfor innbilte du deg det? Jeg mener selvsagt trådstartermannen.

Skrevet

Karma eller Kama...?? Søker du på nettet med begge skrivemåtene så finner du informasjon om Kama/Karma...

I India så beskrives det med Kama, men etter at beskrivelsen kom til Europa, så er det blitt assosiert med utrykket Karma som benyttes om kjemien mellom to mennesker...

Så det ene er rett i forhold til det andre, men i vesten........ ja du skjønner sikkert hva jeg mener...

Når det gjelder spørsmål om jeg er singel, så etter 23 års samboerskap så var tiden inne for oss begge å gå hver vår vei... Det skumle med å praktisere Kama Sutra er at man blir veldig seksuelt avhengi av hverandre, og elskov med "standard" elskere blir nesten en nedtur... Men omstillingen for oss nu er at vi har et tett bånd, men har ingen elskov lenger... Det er ikke rett at sex skal være bindemidle mellom to personer heller...

Så for meg å gå til seng med en ny kvinne nu, da må det nesten være med ei som vet hva hun vil oppleve av nye sanser og opplevelser... For det kommer til å åpne seg nye følelser, nye nytelser som kan komme til å gi elskov en helt annen dimensjon..

Så jeg må nesten spørre kvinnen som lurte på om jeg er singel om hvorofr hun lurte på det...

Til dere andre som har lest hva jeg skrev når jeg startet temaet, om dere forstod meg, og om dere selv forstår hvorfor dere er misfornøyde med den seksuelle delen av deres forhold..???

Skrevet

Er du fra finnmark, ellerno?

Skrevet
Er fra Nordland

Det måtte være noe den duren der, ja ;)

Gjest Quinde69
Skrevet

Flott skrevet Karma :klappe:

Håper du snart finner en ny kjærlighet.

Jeg må likevel si at jeg er litt enig med Madam Felle. Det kan bli litt vel mye "pes" om man skal orge så mye for å ha sex. Balanse er fint her som så mange andre steder i livet. Kjempe fint å forske på hverandre og lære hverandre å kjenne. Deilig å finne på forandringer når det passer seg. Jeg og mannen min gjør masse morsomt og deilig, og gir hverandre mye nytelse og mange deilige orgasmer. Men vi liker mye sex og ofte sex. Derfor er det også kjempe deilig med den kjappe sexen noen ganger. Ikke så lett å praktisere kama sutra på et offentlig toalett f.eks.... :sjarmor:

Skrevet

Hei til alle...

Kam Sutra kan brukes over alt, når man har lært seg nytelsen og kan gi den fra seg, så vil man ha et optimalt sexliv... Man leker, man ler, man har det på toalett osv...

Det det handler om er å kunne lære seg sine egne nytelser, og andres nytelser og behov... Ellers så er alt likt, men man ligger ikke å pumper i vei, for det er ego knull.. Sitat slutt...

Er det noe dere lurer på om dette er noe som er så alvorligt at det ikke kan utføres uten at ting blir alvorligt, så har dere gått for mye på skolen, og ikke lært dere at teori og praksis er 2 foskjellige ting...

En teoretiker er og vil bestandig være en dårlig elskovspartner, mens en praktiker vil bestandig gjøre det uventet og vil gi mere og leke mere...

Er noen uenig, så er de det motsatte... sitat slutt...

Ego tripp er for sosiopater, mens en som vil gi av seg selv, vil få det tilbake

Skrevet
Karma eller Kama...??  Søker du på nettet med begge skrivemåtene så finner du informasjon om Kama/Karma...

I India så beskrives det med Kama, men etter at beskrivelsen kom til Europa, så er det blitt assosiert med utrykket Karma som benyttes om kjemien mellom to mennesker...

Så det ene er rett i forhold til det andre, men i vesten........  ja du skjønner sikkert hva jeg mener...

Nei, jeg skjønner ikke. Kama betyr begjær på sanskrit, og sutra er rett og slett et ord for en teknisk tekst eller en lærd diskusjon. Kama som i betydningen tilfredsstillelse av sansene, er av de fire drivkraftene i livet. De andre er Dharma, moralsk livsførsel, Artha, materiell velstand, og Moksha, den endelige frigjøringen. Moksha er det høyeste idealet, og selv om de tre andre skal være i balanse er det artig nok Kama som lettest kan vike hvis det er ubalanse :)

Karma er et annet sanskrit-ord som ikke har noe med Kama å gjøre annet enn en manglende r. Karma er summen av alle handlinger et menneske har gjort, gjør og vil gjøre, og er et sentralt begrep i Buddhisme og Hinduisme.

Jeg tar gjerne på meg å være en tørr teoretiker, men du blir ingen ekspert på Kama Sutra etter å ha lest et par av de mange populærvitenskaplige Kama sutra fremstillingene.

Sikkert mange flotte tips å lære av trådstarter, og ikke minst månedens Kama Sutra i Bokklubben Gamle Bøker Om Igjen På DVD, men jeg tror hemmeligheten til et godt sex- og kjærlighetsliv ligger helt andre steder. Og det er hverken i Kama Sutra-sex på toalettet eller simultan klitoris, vaginal og anal-orgasme ...

Sitat slutt ... ;)

Skrevet
Nei, jeg skjønner ikke. Kama betyr begjær på sanskrit, og sutra er rett og slett et ord for en teknisk tekst eller en lærd diskusjon. Kama som i betydningen tilfredsstillelse av sansene, er av de fire drivkraftene i livet. De andre er  Dharma, moralsk livsførsel, Artha, materiell velstand, og Moksha, den endelige frigjøringen. Moksha er det høyeste idealet, og selv om de tre andre skal være i balanse er det artig nok Kama som lettest kan vike hvis det er ubalanse :)

Karma er et annet sanskrit-ord som ikke har noe med Kama å gjøre annet enn en manglende r. Karma er summen av alle handlinger et menneske har gjort, gjør og vil gjøre, og er et sentralt begrep i Buddhisme og Hinduisme.

Jeg tar gjerne på meg å være en tørr teoretiker, men du blir ingen ekspert på Kama Sutra etter å ha lest et par av de mange populærvitenskaplige Kama sutra fremstillingene.

Sikkert mange flotte tips å lære av trådstarter, og ikke minst månedens Kama Sutra i Bokklubben Gamle Bøker Om Igjen På DVD, men jeg tror hemmeligheten til et godt sex- og kjærlighetsliv ligger helt andre steder. Og det er hverken i Kama Sutra-sex på toalettet eller simultan klitoris, vaginal og anal-orgasme ...

Sitat slutt ...  ;)

Flott at noen har brukt tid til å forklart det som alle lurer på... Kama eller Karma...

Da fikk jeg frem litt provokasjon ang skrivemåten, og det er jo en bra ting.... Men skriver man en ting som en mann, og tar opp ting som en kvinne kanskje kunne ha gått i seg selv og prøve å forstå en mann, men hva gjør hun....?? Jo hun henger seg opp i en skrivemåte, og betydning, menoverser alt annet... Kvinner er bare slik... Huff, ja nu forstår dere vel noe alle menn her...

Sex skal være kos, lek og latter... Har ikke sagt at det skal være teknik eller at man skal prestere... Det jeg har gjort her er å ta for meg hvordan ting kan gjøres, og at kvinner og menn har mye som er uforsket i den seksuale verden...

Man skal ikke glemme begjæret, lidenskapen mellom 2 mennesker, man skal nyte, man skal føle, man skal ha glede, og gi ditto følelse...

Men forstår at man blir arrestert av noen kvinner her, og etter å ha lest litt hva de har skrevet tidligere, så kan man jo forstå at her er det av den type kvinner her også... Men prøv å les, prøv å forstå en mann,... Alle er ikke verdensmestere, selvom mange her påroper seg tittelen...

Livet er en nytelse, livet er en gave, seksualitet er en gave... En dag uten latter blir fort en grå dag.... Man skal ikke bare ha det morsomt, man må også ha det litt artigt også...

Å kverulere er stagnasjon, sjalusi og typisk norsk jantelov...

Svar nok......???

At man får til å sprute fra 20 cm til 5 - 6 meter, er bare tall... Men å ha evnen, leken og kan la seg gjøre det,,,,,,,, ja, det er nytelse og lek, latter på en gang...

Til de alvorlige her... Bruk tiden deres til å henge dere opp i detaljer med kun dere selv, for et menneske som bare finner feil hos andre, gjør dette for å prøve å viske ut sine egne mangler.....

Er det feil i mine formuleringer nu, så kommer det vel frem i senere innlegg fra de som føler seg truffet her...

Til alle samme. Kos dere, le, smile, la lidenskapen komme inn i de tusen hjem i Norges land, og elsk, lek, smile og la lidenskapen slippe ut i helgen.

God helg

Skrevet
Men skriver man en ting som en mann

Hvordan skriver man ting som en mann? Feil?

Hm, som stolt eier av en flott utovertiss er jeg ikke med på den der altså :ler:

Men god helg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...