majva Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 (endret) Jeg holder for tiden på med å skrive en eksamensoppgave i engelsk translation, og må derfor få tak i den engelske utgaven av Elias- Den lille redningsskøyta. Men hvor kan den engelske utgaven kjøpes? Har prøvd å google, men får bare frem filmen og anmeldelser av boka. Har og prøvd nettsteder som play, amazone osv. Er det noen som har gode tips, eller vet om hvor jeg kan få tak i denne boka? Er evig takknemlig for gode tips Endret 18. januar 2007 av majva
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 http://www.cappelen.no/main/katalog.aspx?artid=3815&f=7490 Ser kanskje ikke ut som den er oversatt, men jeg vil foreslå at du kontakter de som står bak serien og filmen - Filmkameratene. Ser ikke ut som de har noen nettside.
Plonk Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Kanskje du kan kontakte Redningsselskapet? De har jo egne Elias-sider på nettet, der de selger alle Eliaseffektene. De bør jo vite en del. www.eliasklubben.no
majva Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2007 Tusen takk for svar Skal sjekke med cappelen forlag og redningselskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå