ehv61 Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 hvordan skal jeg pleie tørre vinterlepper?Føler at de mangler både fuktighet og fett. Liker ikke vanlig leppepomade.Føler bare at problemet foværrer seg da. Eller kan jeg like godt bruke vaselin?
Gjest Kristin_ Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Jeg syns Blistex sin "lip relief cream" er veldig god. Body Shop har et par gode produkter og det har de fleste parfymerier også. Ligg bare langt unna 8 hour cream fra Elizabeth Arden, den er noe overpriset dritt :-D
linky Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Var nettopp en tråd om dette, men jeg annbefaler blistex på det sterkeste. Det er den beste jeg har hatt, den er effektiv og det tar ikke lang tid før leppene er myke og gode
ehv61 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2007 tusen takk skal dere ha jenter.Vet dere hvor jeg kan få kjøpt disse?
linky Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 (endret) tusen takk skal dere ha jenter.Vet dere hvor jeg kan få kjøpt disse? ← Blistex selger de vel i dagligvare butikker, hm... og så er den heller ikke så dyr, rundt 40 kr Endret 18. januar 2007 av linky
Gjest Virvel Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 (endret) Ligg bare langt unna 8 hour cream fra Elizabeth Arden, den er noe overpriset dritt :-D ← Synes du. Jeg elsker den. Lukter alt annet enn godt, men det finnes ikke noe bedre jeg kan smøre på vinterleppene mine. Bruker den mest om kvelden pga. lukten, men da trenger jeg nesten ikke leppepomade dagen etter. Ellers liker jeg godt leppepomadene til Dr Hauschka (både stiften og den i krukke), Vichy (tube, veldig drøy!) og Weleda. Men uansett hva du smører på er det lurt å skrubbe vekk død hud først. Fukt en klut/bomullsdott e.l. og gni forsiktig over leppene når du kjenner at de begynner å bli tørre og skorpete. Bruk en god leppepomade eller krem etterpå. Endret 18. januar 2007 av Virvel
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Elizabeth Arden 8hour cream er også kjempe fin!
ehv61 Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2007 jeg har prøvd Elisabeth Arden sin kosmetikk før,og kan ikke fordra den.Iler nok til butikken for å prøve Blistex før leppene blir så tørre at munnen sr helt sammensnurpet ut. hehe
NullHull Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Vil bare komme med en en anbefaling når du først skal kjøpe Blistex: Blistex MedPlus. Suuuuper! Holder seg lenge på leppene, og du føler nesten hvordan den virker og pleier! Den ble "best i test" her om året, var slik jeg fikk "snusen" på den. MEN, tror den kun selges på apoteket, bare der jeg har funnet den iallfall?Kan hende Vita fører den...Men PRØV DEN om du får mulighet !! Endret 19. januar 2007 av NullHull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå