iss Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Vi har hatt livsforsikring i Nordea Liv, og vært fornøyde med det. Men nå ved årsskiftet da vi fikk fakturaen som vanlig, så jeg at regningen har økt uten at vi har fått beskjed. Fra 327,- til 500,- og 762,- til 1 225,- Nå vil jeg ta en runde og høre om andre kan gi oss ett bedre tilbud. Tenkte derfor å spørre om hvor du har livsforsikring? Fornøyd? Noen selskaper jeg bør holde meg unna?
momo Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Vi har i Vesta og er veldig fonøyd med de. Vi har hatt forsikringen i flere år og betaler det samme hvert år, den har ikke økt. Husker ikke hva vi betaler da. Vi har alle forsikringene der, så derfor husker jeg ikke spesifik hva livsforikringa er.
hjertesukka Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har også brukt Vesta i mange år, og er veldig fornøyd. (avtale gjennom fagforeningen der.) Har akkurat betalt for 07: - grunnforsikring kr 804,- - innboforsikring " 672,- - reiseforsikring " 348,- bilforsikring kommer utenom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå