Nøtten Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Det er sikkert for godt til å være sant, men finnes det et jeans-merke som har bukser med ekstra livvidde og trange lår? Jeg har slanke lår og rumpe og liker å gå i trange bukser men så er de like trange i livet og jeg får en diger valk...vanskelig å finne bukser som passer begge steder.. :kgblunk: Lave liv blir også tragisk. Her inne får en jo svar på alt så kanskje noen kjenner til en sånn type jeans. Xxl- størrelsene drukner jeg i. Det er bare den digre magen. Grr!
Nøtten Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Ja uff... kanskje det beste rådet!
Gjest lillelou Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Ja uff... kanskje det beste rådet! ← Kan desverre ikke hjelpe deg,siden jeg er skjørt&kjolejente selv,men drit i sånt oppgulp som enkelte kommer med her.
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Nudie jeansen long john sitter veldig bra på meg, men jeg har ikke mage, men har hofter og rumpe, så går vel opp i opp? Denne modellen er veldig "slimfit" altså, men den er ikke så lav på livet som mange andre. Men disse buksene er langt fra høye i livet altså. Ellers er den nye Levis mod. (slimfit) veldig fin! men husker ikke navnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå