Gå til innhold

Be kolleger?

Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg har et par veldig hyggelige kolleger, som jeg har lyst til å be. Men mennene deres kjenner jeg knapt, og da blir det litt kunstig, synes jeg.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo an å be kolleger uten følge. Men hvis du ber dem ta med ektefellene, så får du jo en sjanse til å bli bedre kjent med dem.

Vi skal be gode kolleger med følge til kaffe, men ikke til middag. Til middag kommer kun familie og våre kjæreste venner.

Skrevet

Jeg har bedt en kollega med følge fordi jeg kjenner kjæresten hans veldig godt. En annen kollega har jeg bedt uten følge fordi jeg ikke kjenner samboeren hennes. Jeg spurte henne hva hun syns før jeg ga henne invitasjonen og hun ble veldig glad for å bli invitert og syns det var helt unaturlig om vi skulle invitere samboeren hennes.

Syns godt du kan invitere kollegaene uten følge jeg. Lykke til :)

Skrevet

Hei.

Vi skal be kolleger fra jobben med følge til middag. Vi kjenner de veldig godt, men ikke deres kjære så godt.Så vi har tenkt å rett og slett ta en trippeldate slik at vi kan bli bedre kjent med dem også.

Gjest LoisLane
Skrevet

Det er i så fall aktuelt å be dem til kaffe, så da tror jeg at jeg ber dem med følge. Synes det blir litt rart å be dem alene.

Skrevet

Vi ber noen få kollegaer med følge til kaffen. Noen kjenner vi godt, men en av "følgene" kjenner vi ikke i det hele tatt. Likevel kjentes det helt naturlig å be henne.....

Skrevet

Jeg mener at man bør be med følge, hvis man da ikke er en "gjeng" fra jobb og man absolutt ikke har plass....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...