Gå til innhold

kan blærekatar forsvinne så lett av seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nesten sikker på at jeg hadd eblærekatar for to\tre dager siden. Gjorde vondt å tisse, måtte på do hele tiden, men det kom ikke noe ut.. og når d kom, gjorde det kjempe vondt. Merket det først på søndag, men jeg brydde meg ikke stort om det, og gikk ut på kvelden forde (tok en tranebærpille på kvelden). Mandag dro jeg på skolen, men fortsatt vondt.. gikk bedre utover dagen. sto på skøyter hele resten av kvelden.. Var hjemme fra skolen igår, og er hjemme nå også. nå gjør det ikke vondt lengre, men det er først nå mamma har ringt legen. Er det noe vits i å dra til legen når det ikke gjør vondt lengre?

kan blærekatar forsvinne så lett av seg selv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo alltids hende du har hatt en lett katarr som kroppen har klart å ta seg av selv. Det kan likevel være bakterier igjen der, så det er sikkert ikke så dumt å ta seg en tur til legen for å ta en urinprøve. Bakteriene kan jo i verste fall "vandre" oppover å gi nyrebekkenbetennelse, så det er kanskje greit å få en liten antibiotika kur dersom de finner noe i urinen.

Er jo ikke sikkert du har hatt blærekatarr heller, men dette finner de jo ut ved å ta en urinprøve :)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Hah! Jeg hadde det på nøyaktig samme måte for 2-3 dager siden selv :overrasket: Tok 3 tranebærkapsler, styrtet en halv liter vann og gikk og la meg og husket ikke jeg hadde hatt det før jeg leste innlegget ditt nå :P

Skrevet

Har skjedd meg før også. Drakk tranebær juice, og så fikset det seg av seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...