Nurken Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 I dag er dagen for å vente mens....Var så fornøyd i går da jeg la meg, for ingenting kjentes ut som mensen var på vei... våkner, går på do...får litt lyse-lyserosa blod på papiret. Mannen min var nettopp gått på jobb. I min fortvilelse roper jeg "neeeiiii", og begynner gråte...Tok en sånn billigtest-strimmel, som var negaviv...så lei meg husker jeg ikke sist jeg var. Har nå grått i en time og ikke gått på jobb...Vi trodde jeg var gravid nå. Har så utrolig vonde bryster, kvalm hver eneste dag mellom 8-12 og brekker meg hele tiden, vnd korsrygg og sår hals...Humøret mitt er også på en snurr, så alt har liksom "stemt"...dessuten hadde vi overdrevent mye sex under egglsøning sist... Er så ulykkelig. trodde 90% sikkert, men hva vet jeg egentlig...har jo alri vært gravid før, så jeg kan jo ikke dette...men uansett hva dette har vært, så har det hvertfall ikke vært innbillning... Det rosa blodet er ikke der lenger. Men en begynnende mens kommer vel for fullt i løpet av dagen. Pleier ikke helt å begynne slik da..pleier være rødt blod med en gang...og litt slimete (unnskyld detaljene)...men hele meg er jo rar for tiden, så en rar mens forundrer meg ikke... Beklager at jeg har skrevet så masse her inne...vært så positiv...nå er jeg bare lei meg...negativ test og mens på gang... Jaja...det er vel bare å fortsette prøvingen. Hvorfor skulle jeg bli gravid noe før mine venninner liksom..de har alle brukt alt fra 5 til 18 mndr...sukk... Trist hilsen fra Nurken
lirypa Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 (endret) uffa, Nurken, det var virkelig trist å høre. Føler med deg. Endret 18. januar 2007 av lirypa
Nurken Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2007 Takk...snufs....Gråter ustanselig nå. Må komme meg på jobb. Den rosa rare blødningen har stoppet, men antar full mens kommer i løpet av dagen...sukk....
Burpen Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Ikke ta sorgene på forkudd da For noen så tar det litt lenger tid før hcg-nivået stiger såpass at man får positiv test! Lyserosa utflod trenger ikke bety at mensen er på vei. Jeg hadde det, og som du kan se i tickeren min, er jeg 32+5 idag Jeg hadde forferdelig ømme pupper, akkurat som deg! Kvalm var jeg (heldigvis) ikke, bortsett fra én dag... Jeg syns du skal legge vekk tankene dine om at dette ikke har gått veien helt til det motsatt er bevist!
Nurken Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2007 Skjønner det, og var selv inne på tanken...men nå blør jeg som en vanlig mens. Nøyaktig på dato...trenger ikke håpe mer nå, forstår jeg. Vet noen kan ha en liten blødning på ikm, men dette er ikke bare litt lyserosa lenger, det er en mens... Å, så lei meg. Hvordan kunne jeg ha alle symptom? Har vært ekstremt kvalm altså...og ultravonde bryster
Nurken Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2007 Og allerede der kom blødning mer og mer...mens altså...sukk...Mon tro hvorfor jeg har hatt alle symptom da? Noen som vet det?....
Nurken Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. januar 2007 Du kan jo ha hatt en festeblødning? ← Blør for mye nå til at dette er en festeblødning...Min mor har fortalt meg at hun alltid blødde litt på forventet-mens-dag da hun var gravid, men denne blødningen var lett, også var den lyse, lyse rosa. Min begynte slik,men nå blør je mørkrødt som vanlig sukk....må nok se fakta i øynene. Men det jeg ikke forstår er alle symptomene, som jeg IKKE har innbilt meg...sukk....
Holly Hobbie Skrevet 18. januar 2007 #12 Skrevet 18. januar 2007 Uff, trodde noen var doed da jeg leste overskriften! Men skjoenner du er skuffet, da. Hvor lenge har dere proevd?
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #13 Skrevet 18. januar 2007 Men det jeg ikke forstår er alle symptomene, som jeg IKKE har innbilt meg...sukk.... ← Når man ønsker noe veldig sterkt hender det at kroppen tror det er sant. At du faktisk har hatt ømme pupper og vært kvalm, men at det ikke har hatt noe med en faktisk graviditet å gjøre.
Nurken Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. januar 2007 Uff, trodde noen var doed da jeg leste overskriften! Men skjoenner du er skuffet, da. Hvor lenge har dere proevd? ← Uff da, nei så ille var det ikke... Vi har ikke engang prøvd så lenge - så det handler ikke om det. Bare om at jeg var så sikker..pga alle symptom. Snufs fortsatt...
Holly Hobbie Skrevet 18. januar 2007 #15 Skrevet 18. januar 2007 Jeg hadde faktisk flere graviditetssymptomer de gangene jeg IKKE var gravid, enn da jeg testet positivt...ikke at det er noen troest, men. Hadde sinnsykt oemme pupper, vondt i livmoren (som jeg trodde var festesmerter) og foelte meg skikkelig gravid, men saa var det bare eggeloesningssmerter og pms. Frustrerende at symptomer paa kommende mens og graviditet er saa like!
~Capricorn~ Skrevet 18. januar 2007 #17 Skrevet 18. januar 2007 Vet akkurat hvordan du har det..har vært der mange ganger selv.. Stooooor trøsteklem
Gjest Leiababe Skrevet 18. januar 2007 #19 Skrevet 18. januar 2007 Leit dette her da. Ikke noen god følelse, testa negativt selv for et par dager siden. Men det kommer jo nye perioder, og det er jo helt vanlig at det tar litt tid. Du skal se du snart er gravid med en liten spire i magen
Nurken Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #20 Skrevet 19. januar 2007 Takk alle sammen...Litt bedre i dag...men fortsatt trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå