Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vokset på leppen og de lyse hårene som er der bryr jeg meg egentlig ikke om heller. MEN så lurer jeg på...hvis jeg fjerner dem 1 gang (med sånne voks strips) - må jeg fortsette å fjerne for at det ikke skal bli stygt da? Eller kan jeg gjøre det en gang bare?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke peiling men jeg hadde ikke tatt sjansen

Skrevet

Jeg har ikke merket noen forskjell, og jeg skjønner egentlig ikke hvordan det skulle skje. Håret er dødt, og vet ikke hva man gjør med det.

Gjest graceland
Skrevet

Du kan trygt fjerne ansiktshår med voks. Det tar 2-3 uker før hårene kommer tilbake.

Skrevet

Du kan trygt fjerne dem bare én gang uten å bli "avhengig". Det verste du risikerer er at du kan bli litt rød og evt. få noen bittesmå kviser, men de forsvinner fort. Det eneste du altså bør passe på er at du bruker voksen noen dager før du skal være ekstra fin. ;)

Skrevet

Tips mot bittesmå kviser: Først ansiktsvann, så klorhexidin.

Skrevet

Takk for svar.

Greit å høre at det ikke er som barbaring hvor man får stive hår etterpå..har man først begynt må man liksom opprettholde. Som sagt bryr jeg meg tilvanlig ikke men tenkte å kanskje gjøre det før bryllupet...men da skjønner jeg at jeg bør gjøre det kanskje 1 uke før så eventuelle kviser blir borte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...