Gjest Marie81 Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Glemte å spørre legen min. Noen som vet om man bør ta noen forhåndregler når man tar antibiotika?
Ginen Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Bare til å trene, men ikke drikk alkohol, det minsker effekten. Du kan jo sjekke her
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Og husk at p-piller og annen hormonprevensjon svekkes av mange typer antibiotika.
Gjest baby-E Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Om du går på antibiotika går jeg ut i fra at du er syk, og da er det vel ikke så smart med trening. Alkohol går som regel bra, men det er spesielt ett merke (husker ikke hviket) som man absolutt IKKE skal drikke alkohol til. Men det står i "bruksanvisningen".
Gjest Bellatrix Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Jeg går på antibiotika og har fått beskjed om å ikke trene før kuren er ferdig.
Gjest Marie81 Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Jeg går på antibiotika og har fått beskjed om å ikke trene før kuren er ferdig. ← Hm..ble trening i dag. Gikk fint (er ikke direkte syk, så er i form til å trene føler jeg). Men reduserer kanskje virkningen på medisinen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå