Gå til innhold

sunt og godt (eller hva det programmet heter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns du om det nye programmet på tv2 som går på torsdager? Sunt og godt tror jeg det heter...

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Greit nok, men minner veldig om "Du blir hva du spiser" som gikk på tv3 for en stund siden.

Skrevet

Jeg så programmet for første gang i kveld. Syntes det var veldig bra, jeg :) Ser nok på det neste torsdag.

Skrevet

Hvordan i alle dager får de folk til så stille opp?

Enig med borghild at det minner veldig om du blir hva du spiser, har sett alle tre programmene til nå og er ikke veldig imponert. Bortsett fra han fra Nordnes som nesten begynte å gråte da ernæringsfysiologen tok i fra han gotteriet...

Programmet i går var det jeg har likt best til nå, da var det mer Tjessem og mindre trim... ;)

Skrevet

Liker programmet kjempegodt. Det er lærerikt og morsomt å se på! Det minner veldig om "Du er hva du spiser" ja, men det gjør ikke noe, for det var jo også veldig bra.

Gjest Marie81
Skrevet

Liker programmet veldig godt :)

Likte "du er hva du spiser" også, men synes dette er bedre - det gir mer generelle tips (det andre programmet gikk mye på måling av deltakerne synes jeg).

Dessuten synes jeg de gir mer fornuftige tips om "vanlige" sunne matvarer og matvaner. Og fine tips fra flink kokk !

Skrevet

Synes programmet er greit, selv om det ofte er det samme tipsene og temaene som går igjen i disse programmene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...