Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 Jippi, påsketur til La France er booket. Hvor er det best å handle tax-fee, i forhold til utvalg, priser osv. Gardermoen, Kastrup eller Charels-de-gaulle? Noen som har erfaring med det? Jeg har stort sett handlet på Gardermoen, synes de har bra utvalg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leoanna Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg kjenner ikke så godt til tax-free'en på CDG, men har til gjengjeld trålet tax-free'en på Kastrup og Gardermoen en hel del, og jeg synes at Kastrup har det beste utvalget. Men husk at det kan være risky å planlegge å handle på Kastrup dersom du bare mellomlander der, for du vet aldri når flyet er forsinket, og du må løpe som en oj-oj fra terminal D til terminal A.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2003 #3 Del Skrevet 15. februar 2003 De produktene jeg bare MÅ ha, kjøper jeg ved avreise (Flesland). Resten handler jeg på flyplassen jeg reiser ifra, det blir ofte slik at hvis jeg har shoppet mye på turen jeg har vært på så begrenser jeg meg på tax free`en. Har jeg shoppet lite derimot.... Har dårlige opplevelser når jeg har planlagt å handle ved mellomlanding på Kastrup, så det anbefales ikke. *Det nærmer seg min årlige storbytur - gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå