Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i selskap. Dresskoden er "mørk dress", så jeg skal ha en sort kjole som rekker til nedenfor knærne, og planlagte sko er sorte de også med ankelrem (ikke åpne ved tærne).

Sort eller hudfarget strømpebukse?

I utgangspunktet ville jeg valgt lys pga skoene, men så blir jeg litt usikker mht dresskoden og at det er vinter etc. Sort er kanskje safere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg ville valgt hudfarget. Da får du et "brudd" mot alt det svarte og jeg personlig synes det er penere.

Dresskoden gjelder vel kjolen og ikke strømpene? Og mørk dress gjelder aldri at damene skal gå i sort kjole. Det betyr i praksis "pent antrekk" som igjen betyr kjole for damene.

Skrevet

Joda, at kjolen min er sort er tilfeldig :ler:

Ble bare usikker på om hudfargede strømper er "feil" hvis du skjønner, for det var det jeg hadde tenkt å bruke i utgangspunktet, men så er det jo vinter og vil ikke se "lettkledd ut".

I utgangspunktet hadde jeg ikke brydd meg så veldig, men dette er er selskap hvor visse folk -svært konservative sådan- legger merke til ALT, og gjør jeg noe feil blir jeg husket for det og gjerne snakket til... :overrasket:

Skrevet

Absolutt hudfarget :) det ser mye renere og penere ut!

Skrevet
Skal i selskap. Dresskoden er "mørk dress", så jeg skal ha en sort kjole som rekker til nedenfor knærne, og planlagte sko er sorte de også med ankelrem  (ikke åpne ved tærne).

Sort eller hudfarget strømpebukse?

I utgangspunktet ville jeg valgt lys pga skoene, men så blir jeg litt usikker mht dresskoden og at det er vinter etc. Sort er kanskje safere?

Har skoene, som her, ankelrem eller knyting e.l. synes jeg det er penest med hudfarget strømpebukse så skodetaljene kommer frem.
Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Jeg ville valgt hudfarget. Da får du et "brudd" mot alt det svarte og jeg personlig synes det er penere.

:Nikke:

Skrevet

jeg ville valgt en annen kjole for jeg ville aldri gått i sort kjole i et bryllup, men det er meg.....

Og det var ikke det du spurte om heller. Men skulle jeg gått i helsort ville jeg valgt hudfarget strømpebukse uten tvil.

Gjest Catwoman
Skrevet
jeg ville valgt en annen kjole for jeg ville aldri gått i sort kjole i et bryllup, men det er meg.....

hun har ikke sagt noe om at det er bryllup.

Jeg ville valgt hudfarget - det ser på en måte mer pyntet ut synes jeg.

Dessuten blir det mye svart med svart kjole svarte sko og svart strømpebukse-

Skrevet
hun har ikke sagt noe om at det er bryllup.

Jeg ville valgt hudfarget - det ser på en måte mer pyntet ut synes jeg.

Dessuten blir det mye svart med svart kjole svarte sko og svart strømpebukse-

:overrasket:

nei det er sant... *gnir rusket ut av øynene*

Hva er det jeg har tenkt?? Unnskyld.................... :sjenert:

Skrevet

Tusen takk for svar dere, da holder jeg meg til lys strømpebukse :)

(Nei, det er ikke bryllup)

Skrevet

Eventuelt sort sorte strømper med søm bak. Det passer fint til sko med ankelrem.

Skrevet

Hm.. jeg synes sort er penest, men det kan bli veldig dystert da, om du ikke har noe tilbehør som spriter opp antrekket.. (sjal, veske, cardigan etc..) Det er veldig "riktig" å matche skofarge med fargen på strømpebuksen hvertfall. Men det må jo ikke se ut som du skal i begravelse heller :S

Skrevet

Jeg ville gått for hudfarget strømpebukse. Synes det er finest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...