GoldenGlow Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 (endret) Sånn Burberry Trench Coat vil jeg også ha... Så utrolig kul å ha til våren! Hva ønsker dere dere da...? Her kan vi jo drømme oss bort... Og forhåpentligvis kan vi realisere noen av dem Endret 18. januar 2007 av GoldenGlow
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Oi, den var skikkelig fin! Men dyr ja... På den andre siden, hvis du har mulighet til å bruke så mye penger på et plagg, så er vel ikke denne trench coaten det dummeste? En slik en er jo utrolig tidløs og klassisk. Og regner med at denne er av skikkelig god kvalitet. Ergo er den kanskje ikke så dyr i det lange løp? (også finnes det ganske mange lignende til en billigere penge )
GoldenGlow Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2007 Burberry burde ha veldig god kvalitet ja Håper jeg.. Men den er jo rosa... :)Uansett så MÅ jeg ihvertfall ha Juicy Couture jakken, den er jo "ok" i prisen også.. Noen som har sett den i norge...?
GoldenGlow Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 Og om man slenger med et Gucci smykke på toppen, hadde jo ikke det vært dumt det heller..... hehe, tenk å være søkk rik da dere....! Nesten godt jeg ikke er det..... hehe
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Burberry burde ha veldig god kvalitet ja Håper jeg.. Men den er jo rosa... :)Uansett så MÅ jeg ihvertfall ha Juicy Couture jakken, den er jo "ok" i prisen også.. Noen som har sett den i norge...? ← Åh, den er rosa ja... Den så hvit ut for meg første gang jeg så på den. Vel, da blir det noe annet, syns jeg
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2007 Ohh.. så skjønn denne Michael Kors kjolen her var! Med disse Jimmy Choo slingbacks Klarer ikke å stoppe nå jeg.... http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Og kanskje denne Jimmy Choo vesken ... nam nam nam...
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2007 Tihi... ja hadde jeg bare kunnet shoppe alle disse tingene så.....
Rosenrød Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 Jeg klarer ikke å finne bilde av den, men mitt store ønske er en veske fra Chanel. Har mest lyst på den klassiske i sort og med metallrem. Prøver å spare penger slik at jeg kan kjøpe den i London neste desember...
Gjest Tittitt Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 *sikle* *sikler enda mer* *henter tørkepapir*
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Smaken er som baken, skjønner jeg... For dette var ikke mye lekkert i mine øyne.
GoldenGlow Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. januar 2007 Smaken er som baken, skjønner jeg... For dette var ikke mye lekkert i mine øyne. ← Denne tråden laget jeg så vi kan legge ut ting vi har lyst på, ikke for å kritisere smaken til andre Men jepp, smaken er som baken
Jentemamma Skrevet 21. januar 2007 #14 Skrevet 21. januar 2007 Jeg synes det er kjempegøy å se hva andre har lyst på, jeg! Artig tråd!
Rosenrød Skrevet 21. januar 2007 #16 Skrevet 21. januar 2007 Jeg tør nesten ikke gå inn på eluxury engang, blir altfor fristet! Og allikevel synes jeg det er synd at de ikke sender til Norge....
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. januar 2007 #17 Skrevet 21. januar 2007 Denne tråden laget jeg så vi kan legge ut ting vi har lyst på, ikke for å kritisere smaken til andre Men jepp, smaken er som baken ← Skjønte det, beklager at jeg ikke klarte å holde meg. Ikke meningen å være ekkel. Det var bare så TOTALT forskjellig fra min smak at jeg ikke klarte å relatere i det hele tatt (og det er faktisk ikke så ofte) Kos dere med ønskelistene!
Mary_H Skrevet 21. januar 2007 #18 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Det gjør vondt å gå innpå den siden der, kommer aldri til å ha råd til noe av det! Men der var så mye vakkert så må vel få lov til å drømme litt? Vil ha!!: http://www.saksfifthavenue.com/main/Produc...32211&ev19=1:10 http://www.saksfifthavenue.com/main/Produc...556762&ev19=1:2 Endret 21. januar 2007 av Mary_H
honey21 Skrevet 21. januar 2007 #19 Skrevet 21. januar 2007 Jeg kjøpte denne Louis Vuitton-vesken forrige uke jeg!! Kostet 3600 kroner på LV-butikken. Jeg er så glad i den vesken og måtte bare skryte litt! Og så er vesken kjempestor, den rommer en hel jakke liksom. Og så lukter den så godt Den skal jeg ha i mange mange år altså.
GoldenGlow Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #20 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har dette armbåndet fra Juicy Couture. men må ha dette matchende kjedet også Skal bestilles veldig snart! Elsker smykkene dems, er så "meg" i stilen! Må jo ha litt bling-bling også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå