Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

simen min ville se spøkelset til uvennen sin, så jeg drepte han. Hun vil se spøkelser hele tiden. Mens mannen ikke vil. Nå hjemsøker den drepte mannen dem, og mannen hennes pisser på seg hele tiden, og får ikke sove fordi han er redd..

Hva må jeg gjøre for at alle "tre" skal komme overrens? Hun vil se spøkelset, han vil ikke.. Skal jeg "kvitte" meg med han og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ikke noen råd til deg (eller kanskje, er det ikke bare å slette/selge urnen/gravstøtten og så forsvinner spøkelset? Når hun har sett ham én gang har hun vel fått oppfylt ønsket sitt og trenger ikke se det mer?), men jeg måtte bare le da jeg leste innlegget ditt.

simen min ville se spøkelset til uvennen sin, så jeg drepte han

Det er nok typisk Sims-spillere. Samboeren min synes jeg er rar som pleide å ta livet av de barna som ikke var pene nok. :ler::sjenert: (Det var før Sims2, nå kan man jo vite hvordan barna blir seende ut så jeg lager foreldre som får pene barn. :ler:).

Skrevet

:ler: ditt var like morro!

Hun har sett han 3 ganger nå, men vil se han hele tiden :sur:

Hvis jeg fjerner urna, så forsvinner han, men da må jeg jo drepe noen andre...

Skrevet

Ok, jeg trodde kanskje det var det ultimate ønsket hans, det hun må oppnå for å få platinum. Men hvis det bare er et vanlig ønske er det jo ikke så farlig om hun ikke får det oppfylt, det er jo to andre ønsker som kan oppfylles og ønskene forandrer seg hele tiden. Jeg ville nok solgt urnen likevel, så den stakkars mannen hennes får beholde litt verdighet. ;)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Kan ikke mannen i familien flytte ut da?

Skrevet (endret)

I mitt Sims2 spill kan urner/graver flyttes til en annen tomt, så jeg har laget en gravplass med en liten kirke der alle simmer gravlegges. Da unngår man sånne spøkelsesproblemer i huset. Har alle utvidelsespakkene, men husker ikke om dette kom med en av dem eller med selve hovedspillet..

Endret av Talula
Skrevet

Jeg pleier å overse de ønskene jeg! Liker ikke å kverke dem...

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

La dem være våkne på skift og la dama sove i 2 etg, spøkelsene kan ikke gå i trapper!

Skrevet

Hvordan dreper dere folk? Jeg prøvde å mure inne ei en gang, men det kom ikke noe spøkelse..?

Skrevet
Hvordan dreper dere folk? Jeg prøvde å mure inne ei en gang, men det kom ikke noe spøkelse..?

Den raskeste måten er vel å få dem til å gå i bassenget og så ta vekk trappen. Da drukner de ganske raskt.

Skrevet

Aah, drukning... har ikke tenkt på den! Må prøves :sjarmor:

Skrevet
I mitt Sims2 spill kan urner/graver flyttes til en annen tomt, så jeg har laget en gravplass med en liten kirke der alle simmer gravlegges. Da unngår man sånne spøkelsesproblemer i huset. Har alle utvidelsespakkene, men husker ikke om dette kom med en av dem eller med selve hovedspillet..

hvordan flytter du gravstøttene? Vil også lage kirkegård...

En gang døde nannyen i husbrann og begynte å spøke. Men når man drukner dem lager de jo vannflekker i hele huset...

Skrevet

tenkte å la mammen flytte ut kanskje, fordi han er gift med en annen dame *knis*

må nesten la spøkelset være igjen, fordi spøkelsesambisjonen står alltid der!

Skrevet
hvordan flytter du gravstøttene? Vil også lage kirkegård...

En gang døde nannyen i husbrann og begynte å spøke. Men når man drukner dem lager de jo vannflekker i hele huset...

Hvis jeg ikke husker feil så går man rett og slett inn på tomten der urnen/graven er, og velger "flytt" eller noe sånt(skal være et valg). Da sier spøkelsene takk for seg og forsvinner med urnen/graven. Husker ikke akkurat hva som skjedde da(har ikke flere graver så jeg kan teste). Tror de dukket opp på menyen for familier/ting i nabolaget, og at man kunne plassere dem på den tomten man ville. Enten det, eller så kunne man velge hvor de skulle idet man valgte "flytt".

Gjest Kristin_
Skrevet

Lag brann :) Finn masse møbler som ser lettantennelige ut, fyr i peisen, lag rom uten dører. Evt få de til å lage masse mat om de ikke har cooking skill. Det går også an å la de drikke den der livsforlengelsesdrikken når de har på rødt eller grønt ambisjonsnivå (eller hva det heter) da forkorter det livet deres.

Skrevet

det ente med at jeg flyttet dem til et annet hus.

men, hver gang de har lyst å se spøkelse, hvordan kan jeg få dem til å besøke huset de bodde i?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
det ente med at jeg flyttet dem til et annet hus.

men, hver gang de har lyst å se spøkelse, hvordan kan jeg få dem til å besøke huset de bodde i?

Du må la noen som bor i et hus med spøkelse invitere dem på besøk.

Ellers kan du bare la være å oppfylle dette ønsket - etter en stund slutter de å ønske det. Og det er jo mange andre måter å gi dem platinahumør.

Gjest Kristin_
Skrevet

Hvis de får ønske om å se et spøkelse, husk å låse dette ønsket før du bytter familie så du er sikker på at ønsket ikke "forsvinner" mens man inviterer fra den andre familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...