Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg liker stort sett ikke å bruke vanlig balsam, synes håret blir tungt av det, og synes ikke håret blir mer slitt uten (klipper det dessuten relativt ofte, er tynt, halvlangt/kort nordisk hår). Men jeg har sporadisk prøvd sånn spray leave in-balsam fra Kanebo, og likte dette produktet ganske godt. Bør jeg investere i dette merket, eller har dere noen andre anbefalinger? Hvor får jeg kjøpt?

Endret av bendelorm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg bruker heller ikkje balsam, mest av latskap! Eg bur fortida hos tanta mi som er frisør, og har ubegrensa tilgang på ymse merker...

Men av alle dei hårprodukta eg har prøvd, vil eg absolute anbefale color-shampoen frå Kerastase!

Eg har aldri fått så mykje komplimenter i heile mitt liv!!

Treng ikkje balsam viss du brukar den, håret blir lett å gre, skinnande, men ikkje tungt som ved bruk av balsam!!

Gjest Nattblomst
Skrevet

Jeg bruker en fra Joico som er kjempegod. Husker ikke hva den heter, dessverre, men den tynger ikke håret i det hele tatt.

Skrevet
Jeg bruker en fra Joico som er kjempegod. Husker ikke hva den heter, dessverre, men den tynger ikke håret i det hele tatt.

Kanskje det er den samme som jeg bruker? Jeg bruker en spray (!) fra Joico, Detangler..? Den er så fin - tynger ikke håret, føler håret blir lettere, luftigere og bedre enn med noen andre vanlige balsamer jeg har prøvd. Er blitt veldig glad i den :) Den sprayes bare i håndkletørt hår etter hårvask, veldig enkelt!

Gjest Nattblomst
Skrevet

Ja det hørtes kjent ut, vent, nå skal jeg løpe og se hva som står på min...

Gjest Nattblomst
Skrevet (endret)

leave-in conditioning detangler, Integrity conditioner

genialt produkt, anbefales særlig til dem som av visse grunner har liten tid å bruke på seg selv om morgenene!

Endret av Miss Foxy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...