Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken har dere?

er det "regular" som er den vanlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke hvilken type jeg har jeg, men jeg anbefaler å kjøpe hos frisør, så får du helt sikkert en bra en. Ikke kjøp på elkjip el.

Skrevet

Som nevnt over så anbefaler også jeg å kjøpe en hos frisøren.

Funker som regel bedre og er i de fleste tilfeller bedre for håret i den grad en rettetang kan være "bra" for ett hår.

Skrevet
Jeg husker ikke hvilken type jeg har jeg, men jeg anbefaler å kjøpe hos frisør, så får du helt sikkert en bra en. Ikke kjøp på elkjip el.

skal kjøpe ghd rettetang på LF.

det jeg lurte på var hvilken modell fra merket GHD dere her inne har. det finnes nemlig 3 typer:

1. Mini styler

2. Regular

3. Salon styler

Skrevet (endret)

Til dere over her så er GHD en utrolig bra (og dyr) rettetang med mange gode kritikker. Enkelte frisørene selger den også.

Jeg har GHD regular. Synst den er grei størrelse på for langt hår. GHD mini er så tynn at den egner seg mere til kort hår. Frisøren min bruker den tykke GHD salon styler på håret mitt og får meget bra resultat med den, men for min del blir den for brei og uhåndterlig til å bruke hjemme.

Endret av Timia
Skrevet
Til dere over her så er GHD en utrolig bra (og dyr) rettetang med mange gode kritikker. Enkelte frisørene selger den også.

Jeg har GHD regular. Synst den er grei størrelse på for langt hår. GHD mini er så tynn at den egner seg mere til kort hår. Frisøren min bruker den tykke GHD salon styler på håret mitt og får meget bra resultat med den, men for min del blir den for brei og uhåndterlig til å bruke hjemme.

da tror jeg at jeg går for "the regular", for jeg ha langt men ikke spesielt tykt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...