Gjest Lanyah Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 (endret) Til meget slitt hår! Skal bestille noe fra LF nå! Sant, det er prisen med varene som ikke må overstige 200,- grensen. Portoen trenger jeg ikke tenke på? Endret 17. januar 2007 av Lanyah
Gjest Lanyah Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 En ting jeg lurer på..., om jeg er registrert der, er jeg medlem da?.... Kunne jo få gratis parfyme om jeg kjøpte 3 ting...?
GoldenGlow Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 KMS, Joico og Tigi har gode produkter! Men om du bestiller på Strawberrynet.com (Tigi, Bumble & Bumble osv) får man gratis frakt og loyalitetsrabatt! Og ja, er du registrert er du også medlem på lookfantastic
GoldenGlow Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Tigi Bedhead Dumb Blonde er super på slitt hår! Eller Tigi Bedhead brunette goddess som er det samme til mørkt hår Men anbefaler ihvertfall heller å bestille på strawberrynet, mye billigere! Og ihvertfall like rask levering.
Philippa Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Jeg liker også Joico. Serien som heter K Pac (eller noe sånt) er god til slitt og tørt hår. Vet mange ikke liker lukten, men jeg synes den lukter godt.
Mariona Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Jeg vil anbefale Biolage fra Matrix!!! Absolutt den beste jeg har prøvd, og jeg har prød mye. Bl.a. Redken, Karestase, Tigi +++. Jeg bruker den som gir fukt og den roer ned frizete hår. Helt super er den!!! Den er ganske billig og den lukter veldig godt! Kan også brukes på barna fordi den er så mild. ANBEFALES
LadyInRed Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 Kunne jo få gratis parfyme om jeg kjøpte 3 ting...? ← det har aldri jeg hørt om iallefall. kanskje hvis du kjøper tre ting fra et spesielt merke så får du noe gratis (tilbud de har med jevne mellomrom)
Gjest Lanyah Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 det har aldri jeg hørt om iallefall. kanskje hvis du kjøper tre ting fra et spesielt merke så får du noe gratis (tilbud de har med jevne mellomrom) ← Det var det jeg mente. Det var på ett eller annet merke det sto på, tror det var Wella SP.
LilleMy28 Skrevet 19. januar 2007 #11 Skrevet 19. januar 2007 Jeg vil anbefale Biolage fra Matrix!!! Absolutt den beste jeg har prøvd, og jeg har prød mye. Bl.a. Redken, Karestase, Tigi +++. Jeg bruker den som gir fukt og den roer ned frizete hår. Helt super er den!!! Den er ganske billig og den lukter veldig godt! Kan også brukes på barna fordi den er så mild. ANBEFALES ← Helt enig!!! Har vært min favoritt i over 15 år, har den annehver gang jeg kjøper shampoo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå