Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres favorittprodukter fra Bodyshop? Har dere noen bra produkter å anbefale? Er interessert i både makeup og kroppspleieprodukter. Jeg er 33 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste produktet jeg bruker fast fra BS er Elderflower Eye Gel, men jeg er veldig fornøyd med den! Dersom du oppbevarer den kjølig er den veldig god for trøtte øyne! Er leeeeenge siden jeg har prøvd makeup fra BS, men da jeg gjorde det var jeg ikke veldig fornøyd. Har på følelsen av at de har blitt bedre siden den gang?

Skrevet

Jeg er fornøyd med kompaktpudderet deres, såframt man får riktig fargetone :forvirret: Ellers er jeg veldig fornøyd med Shimmer Cubes øyenskygger, og har heller ikke noe å utsette på mascaraen deres selv om det er noen år siden jeg prøvde den. Men jeg kjenner noen som reagerer allergisk på sminken deres.

Ellers er jeg fornøyd med body butteret.

Skrevet

Jeg er fornøyd med alt i Tea Tree serien som jeg har prøvd (maske, rens, toner, bleemish stick).

Liker også jojoba oil dagkrem og aloe nattkrem.

Ellers er shimmer cubes favoritt øyenskyggene mine (kan brukes våte eller tørre) og Moisture foundation er favoritt foundation min. Elsker de produktene.

Kostene derifra er fantastiske.

Har all in One face bace (pudderfoundation), og dette er også bra.

Det går ikke for meg å bare velge en tror jeg, jo kanskje foundation, den er best!! :)

De har bytta ut og forbedra mye av make upen sin nå, så det har blitt mye bedre enn før.

Gjest Kristin_
Skrevet

Mitt favorittprodukt er uten tvil den lysreflekterende concealeren deres (husker ikke navn i farten)

Er også en sucker for body butter og massasjeoljene deres <3

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med øyenkremen deres. Den med kamomille. Anbefales på det sterkeste.

Skrevet

Er også en sucker for body butter og massasjeoljene deres <3

Gjest synseren
Skrevet

Jeg liker godt Oliv bath and shower gel og oliv oil, lukter himmelsk godt synes jeg. Liker også brilliance powder med shimmer, bruker det gjerne til hverdags også. Det er diskre og fint synes jeg. Kan brukes overalt på kroppen. Jeg bruker det på hals og bryst og om sommeren på armene. Elsker alt som glitrer :). Ellers bruker jeg ansiktsvannet, Vitamin E, hydrating toner. Ansiktsmasken honey and oat er jeg fornøyd med. Jojoba daily hydrating moisture cream (dagkrem til ansikt) og Jojoba extra rich night cream (nattkrem til ansiktet) og så bruker jeg relaxing Lavendel foam bath (avslappende badeskum). Sminke pleier jeg kjøpe på andre parfymerier. Er veldig fornøyd med Body Shop sine produkter :hoppe:. Har et gavekort på Body Shop liggende her, som jeg fikk til jul, har ikke vanskeligheter med å finne ut hva jeg skal bruke det på... :)

Gjest Kristin_
Skrevet

Jaaa <3

Er det noen som har noen erfaring med hårproduktene til Body Shop? Verdt pengene?

Skrevet

Er ikke så glad i Body Shop produkter egentlig. Synes de er vel dyre siden kvaliteten tross alt ikke er noe bedre enn Nivea og L'Oreal.

Skrevet

jeg har både shimmer waves skrin og 3 shimmer cubes skrin. Mange fine farger :)

Skrevet

Jeg :hjerte: coconut, shea, mango og papaya body butter.. Mango body scrub, natur svamp og myke kluter.. Digger nesten alle luktene på kremene dems o.l..

NAM. Er også avhengig av vippetangen dems..

Skrevet

Er det noen som vet om BS har sluttet med shampoo og balsam forresten? De hadde alltid før..og de var supre.. Enten er jeg svaksynt..eller stemmer det at de har sluttet med det?? :sur:

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg har sett hårprodukter der i det siste men vet ikke om de selger ut...

Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i Aloe vera serien, den for sensitiv hud. Til å begynne med hatet jeg den, men da det hadde gått en uke ble huden min noe helt annet, og for første gang på lenge er den nydelig og myk:) Det all in 1 base pudderet er også en av mine favoritt produkter. Ellers synes jeg egentlig resten der er sånn middels. har prøvd Evitamin serien, men den var ikke god. altfor mye parfyme i :forvirret:

Edit: slenger på kostene også, de er kjempe gode:)

Endret av Luzi
Skrevet

Jeg bruker E-vitaminkremen og vaniljeparfymen.

Skrevet

I gamle dager elsket jeg parfymene Dewberry, Coconut og Vanilla, finnes de ennå??

Jeg luktet som en kjekspakke døgnet rundt :)

Skrevet

- Body butter (jordbær, pasjonsfrukt)

- Solpudder

- Lightening touch concealer/highlighter (kjøpte den som en billig erstatning for YSL Touche Eclat, og fant ut at jeg likte den enda bedre)

- Glow enhancer (er hodestups forelsket i denne, den gjør utrolige ting for et trøtt tryne :ler: )

- Kostene (jeg vasker mine minst en gang i uken, og de holder seg svært godt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...