Gå til innhold

Kjæreste med ereksjonsproblem..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er forelsket i en fyr og han er forelsket i meg! masse masse masse!

Men! Vi har ikke gjennomført et samleie enda, pga hans ereksjonsproblem.. Han er klar over at han har det sånn, tror det er mest psykisk. Og jeg har ikke noe problem med det, men vil jo gjerne ha sex med han..

Noen råd til meg, slik at han ikke blir nervøs og sånt når vi skal hoppe til køys? Snakke om det på forhånd? mail? telefon?

Hvis han ikke får ereksjon/den daffer av, skal jeg/vi fortsette med kyss, beføling, etc, eller blir det MER stress??

Noen som har erfaring med dette selv...?

(har lest på nett om dette, er visst veldig vanlig, spesielt i begynnelsen av et forhold når man er veldig forelsket, hehe!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noe tips...?

ikke innlogget bruker som trenger råd!

Gjest Heisann heisann
Skrevet

Som gutt vil jeg gi deg følgende tips. Sett av en kveld eller helg til å kose. Kle dere nakne, ufarliggjør det hele, fortell at du er glad i hele han og i penis også. Ta på den slikk på den og området rundt, kyss og kos med hverandre og snakk om fine ting og prøv å hiss hverandre opp. Du kan jo prøve å stappe den litt halvslapp inn i fitta, se om ikke noe plutselig skjer ;), vis at du er kåt og har lyst på han, men at han kan ta den tiden han trenger og at det er ikke noe stress.

Kle deg sexy, vær en villkatt, ta på han, vis at du er klar og at du er hans. Gjør noe du vet han tenner på. Ta initiativet det ville jeg at du skulle gjort hvis jeg var gutten din.

Lykke til.

Gjest Kristin_
Skrevet

Hvis han ikke ser på det som mas og ubehagelig ville jeg prøvd å "overbevise" han litt ved å fortsette å prøve å tenne han. I tillegg bør situasjonen ufarliggjøres til størst mulig grad, hvis han tenker det er verdens undergang vil han slite hver gang pga stress. Og det er også en viss mulighet for at du er kvitt problemet så fort han har fått den opp/gjennomført samleie, for da er usikkerheten borte. Nå virker det nesten som om det bare er stress...

Gjest Gjest_Kåre_*
Skrevet

Jeg får fortelle min historie: Det var slutt med min ungdomsforelskelse. Jeg var tidlig i tyveårene og veldig utafor. I løpet av et halvt år hadde jeg noen episoder der junior helt sviktet. Hun første begynte å gråte og bare gikk. Så treffer jeg en dame som var noen år eldre. Jeg forteller ikke at jeg var nervøs, men det kan virke som hun følte det.

I sengen ligger hun og beundrer den slappe junior og gir masse ros om hvor flott den er slapp og hvor mye hun elsker uerigerte peniser. Samtidig tar hun litt på meg der nede. Egentlig husker jeg mest vennligheten og smilet OG at jeg da ikke klarte å beholde den slapp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...