Gå til innhold

Touch-knapper på komfyrtopp

Siam

Anbefalte innlegg

Når vi skal ha nytt kjøkken nå skal vi ha stekeovn i høyskap og induksjon platetopp på benken.

Vi hadde i utgangspunktet tenkt å ha touch-knapper oppe på platetoppen både fordi det er lettere å renholde og barnevennlig, men så sier en venninne at det er så mange som er misfornøyd med det siden de ikke virker om man har litt fett på fingeren eller at de lett går i stykker...

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må nok innrømme at mine er grusomme til tider :forvirret: innimellom må jeg trykke kjempehardt for å få en reaksjon selv om fingrene er tørre. Og andre ganger kan man så vidt være borti før alt skrur seg av.

Grusomt irriterende! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker ikke sånne knapper. vansklig å få på ovnen og er man så uheldig at man greier å slå av ovnen mens man lager mat, er den umulig å få på igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har touchbetjening på min komfyr og den funker helt fint, jeg kunne ikke tenkt meg vanlige, gamle brytere igjen.

Har en Siemens og den er noen år - men har aldri hatt problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har Electrolux

Vi også, men vi var fornøyd da.

Hvor lang tid tok det før den ble dårlig forresten? Brukte den jo ikke i mange år akkurat, så kan jo hende vi ikke rakk å slite den ut først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest beekeeper

Jeg har bodd på to steder der det var touch-komfyr begge plasser. Like fornøyd med begge jeg, men må innrømme at jeg er mer fornøyd med den første som jeg tror er Bosh? den var kjempebra..

Den jeg har nå er Whirlpool, og den er helt grei bortsett fra at den er litt tungvint og blinker og styrer på hvis jeg vasker ovnen.

Men jeg vil heretter nesten bare ha touch-betjening på ovnen, synes det er greit jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har touchbetjening på min komfyr og den funker helt fint, jeg kunne ikke tenkt meg vanlige, gamle brytere igjen.

Har en Husqerna og den er noen år - men har aldri hatt problemer.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi har whirlpool, har ikke hatt noen problemer i det hele tatt.

Det har vi og, og har ikke hatt noen problemer med knappene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...