Siam Skrevet 17. januar 2007 #1 Del Skrevet 17. januar 2007 Når vi skal ha nytt kjøkken nå skal vi ha stekeovn i høyskap og induksjon platetopp på benken. Vi hadde i utgangspunktet tenkt å ha touch-knapper oppe på platetoppen både fordi det er lettere å renholde og barnevennlig, men så sier en venninne at det er så mange som er misfornøyd med det siden de ikke virker om man har litt fett på fingeren eller at de lett går i stykker... Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2007 #2 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg må nok innrømme at mine er grusomme til tider innimellom må jeg trykke kjempehardt for å få en reaksjon selv om fingrene er tørre. Og andre ganger kan man så vidt være borti før alt skrur seg av. Grusomt irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. januar 2007 #3 Del Skrevet 17. januar 2007 jeg liker ikke sånne knapper. vansklig å få på ovnen og er man så uheldig at man greier å slå av ovnen mens man lager mat, er den umulig å få på igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Tara* Skrevet 17. januar 2007 #4 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har touchbetjening på min komfyr og den funker helt fint, jeg kunne ikke tenkt meg vanlige, gamle brytere igjen. Har en Siemens og den er noen år - men har aldri hatt problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JallaJalla Skrevet 17. januar 2007 #5 Del Skrevet 17. januar 2007 Ingen problemer med touchknappene på min komfyr. Har en Boch og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. januar 2007 #6 Del Skrevet 17. januar 2007 Vi var superfornøyd med vårt touchpanel og savner det nå etter at vi flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, kanskje det er forskjell på hvilket merke man har? Dere som er misfornøyd, hvilket merke har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2007 #8 Del Skrevet 17. januar 2007 vi har Electrolux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. januar 2007 #9 Del Skrevet 17. januar 2007 vi har Electrolux ← Vi også, men vi var fornøyd da. Hvor lang tid tok det før den ble dårlig forresten? Brukte den jo ikke i mange år akkurat, så kan jo hende vi ikke rakk å slite den ut først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2007 #10 Del Skrevet 17. januar 2007 Vår har vært sånn hele tiden... Er to mnd gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. januar 2007 #11 Del Skrevet 17. januar 2007 Da hadde jeg klaget til butikken tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2007 #12 Del Skrevet 17. januar 2007 Nja, kanskje jeg burde... Men har liksom trodd den skal være sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 17. januar 2007 #13 Del Skrevet 17. januar 2007 Vi har whirlpool, har ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 17. januar 2007 #14 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har bodd på to steder der det var touch-komfyr begge plasser. Like fornøyd med begge jeg, men må innrømme at jeg er mer fornøyd med den første som jeg tror er Bosh? den var kjempebra.. Den jeg har nå er Whirlpool, og den er helt grei bortsett fra at den er litt tungvint og blinker og styrer på hvis jeg vasker ovnen. Men jeg vil heretter nesten bare ha touch-betjening på ovnen, synes det er greit jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millepille Skrevet 17. januar 2007 #15 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har touchbetjening på min komfyr og den funker helt fint, jeg kunne ikke tenkt meg vanlige, gamle brytere igjen. Har en Husqerna og den er noen år - men har aldri hatt problemer. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philippa Skrevet 17. januar 2007 #16 Del Skrevet 17. januar 2007 Slike knapper har jeg på min platetopp (Bosch), og jeg er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 18. januar 2007 #17 Del Skrevet 18. januar 2007 Vi har whirlpool, har ikke hatt noen problemer i det hele tatt. ← Det har vi og, og har ikke hatt noen problemer med knappene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobsi Skrevet 18. januar 2007 #18 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg vil aldri ha noe annet. Den vi har nå, har vi hatt i 4 år og den er kjøpt på Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 18. januar 2007 #19 Del Skrevet 18. januar 2007 Vi har Bosch og den er super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. januar 2007 #20 Del Skrevet 18. januar 2007 Vi har gorenje, og er storfornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå