Gjest Gjest-sex kanskje Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Jeg er mann. Jeg dater en dame som vil ha sex snart. Jeg har fått sopp rundt kjønnsorganet, men ikke på. Hva gjør jeg? Jeg vil ikke skuffe henne, men heller ikke smitte henne. Er det smittsomt? Hvis jeg har sex med kondom unngår vi å smitte henne da? Vær så snill og gi meg råd, nå fort.
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Spring på apoteket og kjøp canesten. Smør inn snoppen og vips så forsvinner det i løpet av noen dager. Det smitter neppe ved bruk av kondom (noe du burde bruke uansett) men hvorfor ikke bare behandle det med en gang?
Snuppen Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Hjelper d med kondom om han ikke har fått det PÅ men rundt..? Lurt å kjøpe cannesten ja.. ta en stikkpille og salve,så går d fort bort
Antoinette Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Hjelper d med kondom om han ikke har fått det PÅ men rundt..? Lurt å kjøpe cannesten ja.. ta en stikkpille og salve,så går d fort bort ← Minner om at stikkpillen skal inn i vagina, hvis en mann får sopp blir han ikke kvitt den ved å stappe den oppi ræva Menn skal bruke kun kremen. 1
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Jeg vet ikke helt om du har fått med deg hva sopp er, jeg? For oss kvinner er det altså kløe og hvit, litt kremete/kornete tykk utflod, for menn er det kløe og rødt utslett under forhuden og det kan også spre seg til lyskeområdet. Sopp kan være smittsomt, og de fleste kvinner har vel hatt det en eller flere ganger i løpet av livet. Det er ikke en kjønssykdom. Er du sikker på at det er sopp du har? I så fall går du på apoteket. Ellers ville jeg vel anbefalt et besøk hos legen. Snakker du imidlertid om noe annet enn 1
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Minner om at stikkpillen skal inn i vagina, hvis en mann får sopp blir han ikke kvitt den ved å stappe den oppi ræva Menn skal bruke kun kremen. ← Du skulle da ikke avsløre dette enda! Hadde vært morsommere når innlegg nr to kom med spørsmål om hvorfor soppen ikke forsvant andre plasser en lengre bak
Antoinette Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Du skulle da ikke avsløre dette enda! Hadde vært morsommere når innlegg nr to kom med spørsmål om hvorfor soppen ikke forsvant andre plasser en lengre bak ← Ha Ha Ha, du har rett, jeg beklager
Snuppen Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Blææææ okeeeeeeeeej jg var litt korttenkt der!
Gjest TS Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Jeg var hos legen i dag, han trodde det var sopp, men han var usikker. Så jeg fikk noe greier på apotek som skulle smørres på to ganger daglig. Det klør ikke, og er nesten som gnagsår. Ser ut som det er på bedringens vei, men kjipt likevel, spesilet når dama er helt klar for alt. Bør jeg ha sex, eller bør jeg la vær?
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Jeg var hos legen i dag, han trodde det var sopp, men han var usikker. Så jeg fikk noe greier på apotek som skulle smørres på to ganger daglig. Det klør ikke, og er nesten som gnagsår. Ser ut som det er på bedringens vei, men kjipt likevel, spesilet når dama er helt klar for alt. Bør jeg ha sex, eller bør jeg la vær? ← For det første hadde det kanskje vært lurt å spørre legen om det, da du først var der. Men jeg vil si at du ikke bør ha sex uten kondom nei, sopp kan smitte.
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 Du burde vente til det er borte, for sopp smitter begge veier. Dere kan ende opp med å smitte hverandre gang på gang på gang Hvis du smitter henne nå, kan hun smitte deg før hun behandler det, så kan du smitte henne igjen pga samme greia. Det er ofte vanskeligere for menn å oppdage sopp enn kvinner. Hva betyr vel en uke til eller fra? De som venter på noe godt... 1
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 La dame bestemme. Vil hun fortsatt ha sex så hopp i høyet for all del. Men frivillig ville ikke jeg utsatt noen for sopp.
Gjest Gjest_Andreas_* Skrevet 23. juli 2009 #13 Skrevet 23. juli 2009 Minner om at stikkpillen skal inn i vagina, hvis en mann får sopp blir han ikke kvitt den ved å stappe den oppi ræva Menn skal bruke kun kremen.
Gjest andreas| Skrevet 23. juli 2009 #14 Skrevet 23. juli 2009 haha. soppinfeksjon er forresten ikke smittsomt
Gjest Eurodice Skrevet 23. juli 2009 #15 Skrevet 23. juli 2009 Jeg var hos legen i dag, han trodde det var sopp, men han var usikker. Så jeg fikk noe greier på apotek som skulle smørres på to ganger daglig. Det klør ikke, og er nesten som gnagsår. Ser ut som det er på bedringens vei, men kjipt likevel, spesilet når dama er helt klar for alt. Bør jeg ha sex, eller bør jeg la vær? Hvis du med sex mener penetrering, er det vel best å vente noen dager. Det er da mye annet deilig å finne på .
Gjest Eurodice Skrevet 23. juli 2009 #17 Skrevet 23. juli 2009 Denne tråden er fra 2007 :klø: Det la jeg ikke merke til, leste ikke så nøye. Da får vi tro gutten er blitt kurert .
Hinata Skrevet 23. juli 2009 #18 Skrevet 23. juli 2009 Og at Andreas ser på datoen neste gang.. *leiavgjestersomdraroppgamletråder*
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #19 Skrevet 23. juli 2009 det gjør vel ikke noe at gamle tråder blir tatt opp igjen? det er jo nye lesere her hele tiden.. og det kan vel være kjekt å lese gamle innlegg, og dra erfaringer av dem? kanskje sopp ikke var aktuelt for en bruker i 2007, men vil vite litt mer om det nå i 2009...
Gjest Soppqueen Skrevet 27. februar 2011 #20 Skrevet 27. februar 2011 Sopp smitter! det skal jeg love deg:D 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå