Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det skyldes at navnet til kontakter på MSN forsvinner og bare e-post adressen vises? Det kan jo ikke skyldes at vedkommende har blokket deg, for da kan du jo ikke se at h*n er pålogget. Blir det slik viss kontakter sletter deg uten å blokke? Eller er det andre forklaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakter -> Vis kontakter etter -> Kallenavn

:)

Skrevet

Joa, men det gjelder bare en kontakt. Som plutselig bare ble en e-port adresse. Lurer bare på hva det skyldes.

Skrevet

Kan jo hende at akkurat denne kontakten byttet navn til e-postadressen sin. Finnes noen sånne. Default nick på msn er jo også e-postadressen... :shrug:

Skrevet

Hmm...mulig. Men jeg husker at jeg engang brukte et program til å sjekke om noen hadde blokket meg, og da ble jeg også bare en e-post adresse. Så tror det finnes flere muligheter til at kontakter plutselig blir e-post adresser.

Skrevet

D blir sånn om kontakten har slettet deg,da får du bare opp mailen hans når han logger seg på..og han får ingenting når du logger deg på.

Skrevet
D blir sånn om kontakten har slettet deg,da får du bare opp mailen hans når han logger seg på..og han får ingenting når du logger deg på.

OK. Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...