*melis* Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Hva kan det skyldes at navnet til kontakter på MSN forsvinner og bare e-post adressen vises? Det kan jo ikke skyldes at vedkommende har blokket deg, for da kan du jo ikke se at h*n er pålogget. Blir det slik viss kontakter sletter deg uten å blokke? Eller er det andre forklaringer?
messy Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Kontakter -> Vis kontakter etter -> Kallenavn
*melis* Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 Joa, men det gjelder bare en kontakt. Som plutselig bare ble en e-port adresse. Lurer bare på hva det skyldes.
messy Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Kan jo hende at akkurat denne kontakten byttet navn til e-postadressen sin. Finnes noen sånne. Default nick på msn er jo også e-postadressen... :shrug:
*melis* Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 Hmm...mulig. Men jeg husker at jeg engang brukte et program til å sjekke om noen hadde blokket meg, og da ble jeg også bare en e-post adresse. Så tror det finnes flere muligheter til at kontakter plutselig blir e-post adresser.
Snuppen Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 D blir sånn om kontakten har slettet deg,da får du bare opp mailen hans når han logger seg på..og han får ingenting når du logger deg på.
*melis* Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2007 D blir sånn om kontakten har slettet deg,da får du bare opp mailen hans når han logger seg på..og han får ingenting når du logger deg på. ← OK. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå