Gjest Lanyah Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Imorgen skal jeg på salongen å diskutere hvor mye Batistone extension jeg trenger, så skal jeg på lørdag klippe av alt det slitte jeg har, farge alt i en mørk sjokoladebrun, hele håret, extensionet skal ògså være mørkebrunt. Så skal jeg klippe en sexy lugg, mye oppklipp! òg fremdeles langt! Vil det bli pent? Gleder meg og gruer meg...! penger går det sikkert mye av...!
kitekatt Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Høres fint ut Hvilken farge har du på håret nå? Var sydenreisen bra ?
Gjest Lanyah Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Høres fint ut Hvilken farge har du på håret nå? Var sydenreisen bra ? ← Jeg har en merkelig mørkeblond\med rødt skjær og mørkt underhår. Etter mangen misslykket farging hjemme...! Jeg blir jo ALDRI fornøyd jeg...! Syden turen var bra den, ble syk på onsdagen, ble liggende med feber og begynnelsen på en lungebetennelse...! Fikk skaffet meg medisiner og det gikk bedre etter hvert. Men det ble ikke mer drikking på meg...! hehe...!
linky Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Det hørtes stiligt ut. du blir sikkert fin på håret
Snuppen Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 (endret) Åhh så stilig..og modig og tøft gjort!! men er ikke Batistone extensions sånn man setter på selv? hmm, med sånne "spenner" Endret 17. januar 2007 av Snuppen
Gjest Lanyah Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Åhh så stilig..og modig og tøft gjort!! men er ikke Batistone extensions sånn man setter på selv? hmm, med sånne "spenner" ← Nei, det er sånn tape! Jo, en setter de egentlig på selv. Men jeg tenkte siden jeg skal farge det, er det best uten å ha noen tape i bunnen, òg klippinga vil jeg skal flyte sammen med extensionet, dessuten betaler jeg ikke noe mer enn det jeg betaler på nett ved å kjøpe det hos frisøren! De skal sikkert bare har en 100,- lapp for monteringen!
Snuppen Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Men jeg bestilte hår fra dette..og da fikk jeg hår som hadde en spenende i enden!..grå spenne!.. godt med det litt,men tørr ikke så mye..og ikke med alt jeg bestilte,tar bare noen striper..fordi er så redd spennene ska synes..hvorfor fikk jeg sånn og ikke tape?? for dette synes jo!! blir jo store klumper under håret..
Gjest Lanyah Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Men jeg bestilte hår fra dette..og da fikk jeg hår som hadde en spenende i enden!..grå spenne!.. godt med det litt,men tørr ikke så mye..og ikke med alt jeg bestilte,tar bare noen striper..fordi er så redd spennene ska synes..hvorfor fikk jeg sånn og ikke tape?? for dette synes jo!! blir jo store klumper under håret.. ← Hm...! Jeg aner ikke jeg...! det var rart, for jeg tror nemlig de ikke selger sånn med klemmer\spenner.
Gjest Lanyah Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 ÅÅHHHHH! Nå ombestemmer jeg meg...! Lurer på å droppe det hele, å bare farge det mørkt hjemme, så sparer jeg de pengene. Òg heller kjøpe meg masse hårprodukter fra LF...! Jeg som har spart og spart, har faktisk litt langt nå, men det er så tragisk slitt...!
FashionySara Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 Go for it..Jeg hadde sykt(ehmehm)langt hår..som var gigabiga slitt, tok det bort og endte opp med hår til skulderne..(fortsatt veldig langt), npå har det vokst langt igjen på 1 år!Er litt deilig med forandringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå