Skusla Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 Ja nå er valentines dagen over og jeg sitter her med ett stooort smil om munnen. Etter å ha vært syk så lenge og knapt kommet meg ut av dørene så tenkte min kjære han skulle gjøre dagen EKSTRA SPESIELL. Kom hjem i dag og fant en diger bukett blomster på bordet og ett kjempe fint kort hvor det sto at vi skulle ut og spise. Han tok meg med på byens fineste restaurant og bestilte 6 retters middag, vin, drinker og kaffe.. Når vi kom opp igjen tappet han i badet til meg og fyllte badekaret med avslappende olje og tente masse stearinlys som han satt rundt omkring på badet. Så jeg må si jeg har hatt en utrolig fin dag i dag og er utrolig lykkelig akkurat nå... :D Måtte bare fortelle det til noen jeg.... :oops: Så håper jeg dere andre også hadde en kjempe fin dag. Klem fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 ÅÅÅÅÅÅ............. :o Så heldig du var da! Min mann "glemte" det han... :cry: Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2003 #3 Del Skrevet 15. februar 2003 Samboeren min dro på fylletur med kompisene sine til Hemsedal han, og lot meg sitte igjen med ungene og husvasken... (Men vi reiser til syden neste uke da,og da spanderer han hele uka på hele familien...også fikk jeg jo en rose og et søtt kort da...) Men jeg sitter fremdeles igjen med ungene og husvasken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. februar 2003 #4 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg tilbrakte kvelden hos en god venn av meg, vi lagde skikkelige gourmet hamburgere med bluecheese-dressing, så romantiske DVD filmer og spiste sjokoladekake. Fikk roser, kort og gaver på døren fra min kjæreste i USA. Kjempekos! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2003 #5 Del Skrevet 15. februar 2003 ååååh..jeg fikk en nydelig bukett med roser, tulipaner, minibregner, og en annen blomst, hjerter og med tynt gullbåndt rundt. Også slappet vi av hjemme spiste og og koste oss. inget spesiellt fuzz om dagen i det hele tatt, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. februar 2003 #6 Del Skrevet 15. februar 2003 Min dag: Jeg kom hjem fra byen med en flaske god vin, og sa til Bananmannen at : "I kveld skal vi kose oss!" Like etter ringner en kamerat til ham, og spør om han ikke vil være med til nærmeste by for å handle noe.... Bananmannen ser på meg med "dådyr-øyne",(Han vet jeg ikke klarer å motstå dem) mens han sier: "X spør om ikke jeg vil bli med til -byen-. Er det greit????" Med litt "skuffelse" i tankene sier jeg at det er greit (for det er det jo egentlig også), men setter et krav om at han må huske å kjøpe med Valentins-gave til meg.... (Og "selvfølgelig" tar han mitt VISA-kort med seg når han drar - "sleipingen") De kommer ikke hjem igjen før kl 23.00!!! :o "Vi har vært til Z og X, skjønner du, og der ble vi bedt på kaffe og kaker, så det ble litt sent, for vi glemte tiden", osv.... Jaja, ikke noe å gjøre med det...... Jeg fikk da en gave og 7 røde roser, når han kom hjem, så jeg skal kanskje ikke klage..... Og DA - ENDELIG - ble vinflasken åpnet, og vi fikk kost oss litt "tilslutt" alikevell.... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. februar 2003 #7 Del Skrevet 15. februar 2003 "Årets mest romantiske dag" ble som en hvilken som helst annen fredag for meg! Min kjære er en traust og stødig fyr, selv om han har skikkelig glimt i øyet og iblant kan ta helt av, men utpreget romantisk kan nok ingen beskylde ham for å være, selv om han helt klart har sine små øyeblikk! Men han passer på meg og "skjemmer meg bort" i den forstand at det er en masse ting han gjør for meg for at jeg skal slippe. Valentinsdagen derimot er vel kanskje noe av det han har minst forhold til her i verden... Den dagen stiller nemlig "i samme klasse" som Halloween, og sånne importerte amerikanske skikker har han ikke helt oppdaget vitsen med enda. Morsdag og farsdag anser han som "handelsstandens dag", så som dere skjønner er ikke min elskede det mest romantiske som går i to sko... Jeg fikk riktignok en koselig Valentins SMS på mobilen i går, men den var selvfølgelig fra en god kamerat, og ikke fra mannen min! Det viktigste for meg er likevel at han er verdens beste mann for meg hver dag ellers. Oppmerksom og snill hele året, han, selv om han ikke løper rundt med blomster i tide og utide... Var han ikke det, hadde det også imponert heller lite om han stilte med kort og roser på denne "romantiske dagen". Nå er jeg verken "bitter" eller misunnelig eller noe, da... Synes det høres kjempefint ut med alle som får litt oppmerksomhet på Valentinsdagen, jeg! Og skulle jeg en vakker dag mot all formodning få roser eller noe annet av mannen min den 14. februar, må jeg bare si jeg kommer til å bli positivt overrasket. Sannsynligvis måtte det ha vært et resultat av utstrakt hinting! Men enn så lenge er jeg bare kjempeglad hver gang han husker bursdagen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 15. februar 2003 #8 Del Skrevet 15. februar 2003 For meg også var det som enhver annen fredag. På ettermiddagen fikk jeg 10 røde roser med kort levert på døra fra min kjære Har egentlig ikke helt sansen for Valentines Day, men det var omtenksomt gjort da. Kvelden tilbragte jeg med en venninne, vi dro på cafe og koste oss. Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 16. februar 2003 #9 Del Skrevet 16. februar 2003 Kjæresten min kom hjem akkurat i tid fra Skottland, fikk nydelig rose og gaver fra taxfreen - parfyme og Marie Claire og Elle (elsker å lese magasiner). Koste oss skikkelig den kvelden ja, godt å ha ham hjemme igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 16. februar 2003 #10 Del Skrevet 16. februar 2003 Min kjære glemte det og ser på valentins dag som en helt vanlig dag,men kanskje det blir litt romantikk når vi reiser til kiel den 25 februar med color line,sånn 3 dagers tur. Gjett om jeg gleder meg da koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. februar 2003 #11 Del Skrevet 18. februar 2003 Kvelden tilbragte jeg på resturant og kino med en god veninne. Veldig hyggelig, bra film. Vi har ingen grunn til å feire valentinsdag hjemme hos oss. Hyggelig at andre gjør det (spes de med amerikanske aner, vil jeg mene), men jeg personlig trenger hverken halloween eller valentinsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. februar 2003 #12 Del Skrevet 18. februar 2003 Det begynte med at min kjære ringte fra jobben og sa: "Happy valentine, vil du være min valentine, eller?" Senere da han kom hjem spurte han meg om jeg ville være med ut og spise på en restaurant som vi liker så godt, og selvfølgelig skulle han spandere. Da vi hadde spist og sto i inngangen og skulle ut holdt han rundt meg, kyssa meg og sa: "Tusen takk for at du er min valentine!" Så leide vi film, kjøpte godis og dro hjem i sofakroken der han kom med en rød drink til meg. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2003 #13 Del Skrevet 19. februar 2003 Heisann!! Må bare fortelle om den koselige Valentines-dagen jeg hadde. :D Er i et relativt nytt forhold (ca 4 mnd gammelt) og hadde ikke regnet med noe fra han. Vi hadde ikke pratet noe om det så trodde han ikke brydde seg om dagen MEN (!!) ble virkelig positivt overrasket når han startet dagen med å overraske meg med en nyydelig bamse og sjokolade. Senere på dagen (etter skole) fikk jeg 3 langstilkede, store roser, masse godt (hjerteesker fylt med sjokolade, drops, kjærlighetstete ++) og et nydelig kort. Ble temmelig rørt jeg Senere på kvelden laget jeg romantisk middag til oss. Mørkla hele leiligheten og tente stearinlys overalt og hadde på rolig musikk. (En kamerat ringte da, men det passet IKKE å besøke denne jenta nei, he he)Vi avsluttet kvelden med å ta med stearinlysene inn på soverommet... Er kanskje litt vel "amerikansk" denne tradisjonen med Valentines Day, men synes bare den er en super anledning til å kose seg litt ekstra med sin kjære eller gode venner/venninner!! Klem fra Tigerpia (som fortsatt smiler når hun tenker på fredagen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpia Skrevet 19. februar 2003 #14 Del Skrevet 19. februar 2003 Hm...glemte visst å logge meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå