viwi Skrevet 26. mars 2002 #1 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg sitter her og prøver begynne på en sang til min tilkommende mann. MEN det er vanskelig!! Finner liksom ikke den rette melodien... Er det noen som har tips til melodivalg?? Mottar alle forslag med STOOOOR takk!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #2 Del Skrevet 26. mars 2002 hva med "fly on the wings of love" eller "kjærlighets visa" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 http://www.bruderingen.no/index1.htm12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solgløtt Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg lurte også på hvilken melodi jeg skulle bruke, da jeg var lei av alle de "vanlige", som Musevisa, Teddybjørnens Vise osv. Til slutt kom jeg på "Sønnavindsvalsen", den synes jeg har en nydelig melodi. Ikke for lystig og ikke for trist..... Solgløtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå