FashionySara Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Jeg skal til london i februar(en uke) og gleder meg! Dette blir da en shopping uke:). Har vært i London før, men da bare besøkt de mest typiske turiststedene. Vet dere om noen store kjøpesentre som er populære? Andre shoppinggater enn bare de i sentrum osv?Takk.
becky b-wood Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Sjekk denne: http://www.streetsensation.co.uk/regent/rs_e02.htm Har plassert den i Regent's Street her, men hvis du går tilbake til hovedsiden www.streetsensation.co.uk kan du velge blant flere gater i London.
Rosenrød Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Det er mange koselige smågater rundt Covent garden, selv om det jo også er et turiststrøk.
Champagnepiken Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Anbefaler King's Road i Chelsea. Det er mer en gate der londonerne shopper enn der turistene går - men du finner alle de kjente merkebutikkene der (Zara, Next, TopShop, Whistles, FCUK osv. osv.). I tillegg har du en FANTASTISK bruktbutikk med mye vintage designervarer et stykke ned i gata (på venstre side, hvis du går fra Sloane Square). Jeg er fan av naturkosmetikk-kjeden Lush, som også har utsalg i King's Road.
FashionySara Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 takk:) Hva med kjøpesentre?Liker å handle inn også!
Gjest itla Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Jeg liker godt Brent Cross, et ganske stort kjøpesenter som ligger på Northern line (med tuben, altså). Nærmeste stopp er Hendon Central. De har de fleste store kjedene og dekker vel de aller fleste bransjer.
JallaJalla Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 I tillegg har du en FANTASTISK bruktbutikk med mye vintage designervarer et stykke ned i gata (på venstre side, hvis du går fra Sloane Square). Oj, den skal jeg prøve å finne neste gang!! Hørtes spennende ut
FashionySara Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2007 Jeg liker godt Brent Cross, et ganske stort kjøpesenter som ligger på Northern line (med tuben, altså). Nærmeste stopp er Hendon Central. De har de fleste store kjedene og dekker vel de aller fleste bransjer. ← tusentakk!
Gjest allium Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 I tillegg har du en FANTASTISK bruktbutikk med mye vintage designervarer et stykke ned i gata (på venstre side, hvis du går fra Sloane Square). Oj, den skal jeg prøve å finne neste gang!! Hørtes spennende ut ← Heter Steinberg&Tolkien. Ellers anbefaler jeg smågatene rundt Covent Garden. Neal Street f.eks.
Chelsea Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Jeg liker High Street Kensington. Ikke så mye folk der som f.eks. Oxford Street. Jeg liker også Kings Road i Chelsea.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå