Gjest Gjest_pia_* Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Hei! Fant ut her omdagen at min samboer har laget seg en profil på et nett-sjekke sted. Fant han der inne etter at jeg hadde oppdaget en link på PC'n vår til denne siden (og leita ei stund på søkestedet). Jeg har konfrontert han med det. Og han har forklart at han gjorde det i den tiden vi hadde en dårlig periode og det var kun for å snakke litt med folk, se etter nett-venner! Særlig! (han visste ikke da at jeg hadde sett på profilen hans, bare at jeg hadde sett linken...) Profilen hans innehold VIP-medlemskap, og han definerte seg som singel og var på utkikk etter en flørt/partner. Hm... Jeg ble ganske såra og forbannet, fortalte derfor at jeg hadde funnet og lest profilen hans - noe han mislikte sterkt, ble litt sur for og ga opp og bortforklare. JEg har liksom sagt nå at det er OK nå (han har vært inne og endret profilen sin nå. Står at han har samboer og søker reisevenner...), men jeg er liksom ikke helt ferdig med det. Burde jeg forlange og få se han logge seg på og se hva/hvem han har skrevet med? Han sier han ikke har skrevet noe særlig med noen - og ikke fått til å chatte... En ting er at han opprettet det når vi hadde det dårlig. Det er OK, men at han har fortsatt nå som vi har hatt det topp i flere måneder er ganske frustrerende? Skal jeg ta meg sammen og ikke bry meg - legge ballen død, eller forlange å få se?
Gjest Sativa Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Forlange å få se? Herregud, hvorfor er man sammen med noen man ikke kan stole på? Må man virkelig leke nazi og herse sånn med typen sin? Jeg har også profil på flere slike steder, og det er mest for å koble av og bli kjent med folk. Aldri fått noe pes fra typen min om det. Og det er vel ting han strengt tatt ikke har noe med heller.
Gjest Nattblomst Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Jeg hadde forlanget å få se. ← Jeg også. Synes det er svikefullt å ha en sånn profil når man er i et forhold, særlig om man seiler under falskt flagg (les: skriver at man er singel, når man ikke er det)
Gjest Bøllefrøet Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Jeg hadde forlanget å få se. ← Jeg også. Kan jo hende han har slettet alle spor, men ville nok forlangt det uansett.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Forlange å få se? Herregud, hvorfor er man sammen med noen man ikke kan stole på? Må man virkelig leke nazi og herse sånn med typen sin? Jeg har også profil på flere slike steder, og det er mest for å koble av og bli kjent med folk. Aldri fått noe pes fra typen min om det. Og det er vel ting han strengt tatt ikke har noe med heller. ← Definerer du deg som singel der da? På utkikk etter flørt/partner. Jeg er på blink, det er kjæresten min og, men det står oppført at vi har kjæreste begge to.
Gjest TS_pia Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Forlange å få se? Herregud, hvorfor er man sammen med noen man ikke kan stole på? Må man virkelig leke nazi og herse sånn med typen sin? Jeg har også profil på flere slike steder, og det er mest for å koble av og bli kjent med folk. Aldri fått noe pes fra typen min om det. Og det er vel ting han strengt tatt ikke har noe med heller. ← Så lenge du snakker og mailer med folk du bare vil være venn med ser jeg ikke noe galt i det du gjør. Anklager ingen. Men hvordan definerer du deg der inne da? For min del sier jeg jo at jeg har sagt det er greit nå, ettersom det står at kjæresten min søker "reisevenner" og at det er definert at han har samboer. Men jeg liker ikke at han har hatt profil bak ryggen min i flere måneder der han har snakket med andre (damer - regner jeg med) ettersom det er det han "søkte". Mulig jeg er nazi, men hva hadde du gjort om du fant ut at typen din har profil på et sjekkested? Syntes at det var helt OK? Vet ikke hvorfor en del av meg vil se... kanskje bare vite? På en annen side, vil jeg ikke vite. Redd for å finne noe som sårer meg. .... også nå som vi hadde det så bra....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Forlange å få se? Herregud, hvorfor er man sammen med noen man ikke kan stole på? Må man virkelig leke nazi og herse sånn med typen sin? Jeg har også profil på flere slike steder, og det er mest for å koble av og bli kjent med folk. Aldri fått noe pes fra typen min om det. Og det er vel ting han strengt tatt ikke har noe med heller. ← Ikke har noe med???? Har man ikke noe med at kjæresten sjekker opp andre? Klar man har! Er man i et forhold som er seriøst har man helt klart noe med hva kjæresten gjør / ikke gjør! Jeg ville ikke kastet bort min tid på å være sammen med en mann som brukte sin tid på å sjekke andre jenter, ergo har jeg all rett til å vite det! Jeg mener man absolutt har rett til å vite hva kjæresten gjør. Man har rett til infoen for å kunne ta et eget valg, for ikke å kaste bort livet på feil type. Et forhold innebærer forpliktelser og at man må gi avkall på enkelte ting. jeg synes det er super trist med de som ikke klarer å innse det og som mener at partneren ikke har noe med hva man gjør.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Jeg hadde forlanget å få se. ← Jeg også
Gjest Sativa Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Ikke har noe med???? Har man ikke noe med at kjæresten sjekker opp andre? Klar man har! Er man i et forhold som er seriøst har man helt klart noe med hva kjæresten gjør / ikke gjør! Jeg ville ikke kastet bort min tid på å være sammen med en mann som brukte sin tid på å sjekke andre jenter, ergo har jeg all rett til å vite det! Jeg mener man absolutt har rett til å vite hva kjæresten gjør. Man har rett til infoen for å kunne ta et eget valg, for ikke å kaste bort livet på feil type. Et forhold innebærer forpliktelser og at man må gi avkall på enkelte ting. jeg synes det er super trist med de som ikke klarer å innse det og som mener at partneren ikke har noe med hva man gjør. ← Jeg definerte meg først som singel, for moro skyld, men endret det til samboer eller hva det nå var. Men sjekking, vel, det kommer jo an på hvor langt han typen går. Hvis de sitter med kamera og viser frem skritt og pupper, så begynner det vel å bli litt vemmelig. Men vanlig chat, og hilsener er vel greit nok. Er selvfølgelig mulig jeg er litt naiv da.... Men hvis jeg går ut i fra at de fleste som er i forhold ikke gjør noe mer ut av "sjekkingen" enn jeg gjør, så er det nok ingen grunn til bekymring.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 Jeg definerte meg først som singel, for moro skyld, men endret det til samboer eller hva det nå var. Men sjekking, vel, det kommer jo an på hvor langt han typen går. Hvis de sitter med kamera og viser frem skritt og pupper, så begynner det vel å bli litt vemmelig. Men vanlig chat, og hilsener er vel greit nok. Er selvfølgelig mulig jeg er litt naiv da.... Men hvis jeg går ut i fra at de fleste som er i forhold ikke gjør noe mer ut av "sjekkingen" enn jeg gjør, så er det nok ingen grunn til bekymring. ← Heh, ja, vel, nå er det jo slik at mange ofte gjør mer ut av det da. Og man kan skrive ganske mye som er for drøyt om man er i et forhold. Det er jo mange som er utro, og hvorfor skulle de som har profil på nettet mens man er i forhold være mindre utro enn andre? Heller mer sier jeg.....
Gjest care Skrevet 18. januar 2007 #12 Skrevet 18. januar 2007 Jeg synes ikke det er ok å lage seg profil når man er i et forhold, uansett om man har det godt eller ikke. Hvis han var på leiting etter noen andre så burde han gjøre det slutt først. For meg fremstår han som feig ved å hoppe fra et dårlig forhold til en ny forelskelse. Jeg ville ikke ha kunne stolt på en slik person etter noe slikt.
Amalie_85 Skrevet 18. januar 2007 #13 Skrevet 18. januar 2007 Jeg synes ikke det er ok å lage seg profil når man er i et forhold, uansett om man har det godt eller ikke. Hvis han var på leiting etter noen andre så burde han gjøre det slutt først. For meg fremstår han som feig ved å hoppe fra et dårlig forhold til en ny forelskelse. Jeg ville ikke ha kunne stolt på en slik person etter noe slikt. ← Jeppers! (fakta- menn gjør det ofte ikke slutt før de har noe annet å gå til. Har med trygghet for seg selv å gjøre) Jeg syns også det er usmakelig. Da jeg ble sammen med kjæresten min fortalte jeg at jeg hadde en profil et sted. Forandra det til kjæreste, og for leeenge siden slettet jeg den. (tror jeg vokste litt fra det og, så var ikke bare p.g.a kjæresten) var der mest fordi jeg kjente mange som hadde profil der.
Snøkule Skrevet 18. januar 2007 #14 Skrevet 18. januar 2007 Hadde jeg funnet ut at sambo hadde en sånn profil hadde jeg blitt kjempelei meg og lurt på hva som feilte oss som tydeligvis hadde mistet evnen til å kommunisere og hadde det så dårlig at han måtte finne nye "venner" i all hemmelighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå