Gå til innhold

menykort

flickan

Anbefalte innlegg

Jeg vet at man ikke MÅ noen ting og at dette er vårt bryllup og alt det der. Men jeg bare lurer på hvilken funksjon deres menykort har og om dere hadde reagert dersom det ikke var der..

Vi tenker ikke å ha sanger under middagne ( de blir evt ved kaffen), heller ikke oversikt over bordplassering i et slikt hefte.. Derfor lurer jeg på å kutte ut hele greia å få toastmaster til å fortelle meny og vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det må være veldig greit at toastmaster bare informerer om menyen. Ser ikke helt behovet for menykort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som litt over gjennomsnittet matinteressert synes jeg det kan være kjekt med et litt detaljert menykort, men jeg hadde ikke reagert om det ikke var der. :)

Bare pass på å briefe toastmasteren ordentlig; jeg har vært tilstede ved et par anledninger der toastmasteren ikke har vært i nærheten av å kunne uttale navn på vin eller matretter, sånn at man har vært like klok etter gjennomgangen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg hatt "vanlig" bryllup m 3 retter hadde jeg ikke giddi.

Men siden vi er på restaurant og skal ha ørten retter syns jeg det er greit å informere på forhånd. Vet feks at min bror ikke liker hummer - men da ser han at det ikke gjør noe om han ikke spiser den for det kommer biff etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke laget menykort hvis vi ikke skulle hatt noe mer i det heftet... men, som nevnt tidligere, kjekt om toastmaster vet hvordan uttalelsen på både mat og vin er så gjestene får det med seg ;)

Vi bruker menyheftet også som bordkort vi, for at bordet ikke skal overfylles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal heller ikke ha noen sanger eller bordplassering eller noe. Og da heller ikke menykort, vi har tenkt å be toasmasteren ønske velkommen, presentere menyen og noen praktisk opplysninger i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...