Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal på et "forsinket julebord" nå til helgen med min kjæreste. Jeg har aldri vært med ham på noe slikt før, da forholdet vårt er ganske nytt...

Han har aldri sett meg ordentlig "dollet opp", kun når vi skal ut på byen og da er det bare litt ekstra sminke og en fin topp, aldri noe ordentlig pent.

Jeg har en liten svart kjole som jeg har planer om å ha på meg, han har aldri sett meg i den før, men jeg vil at han skal tenke liksom "Wow, er det dama mi!?" Jeg skal smøre meg inn med selvbruningskrem, og prøve å være ordentlig sexy, noe som jeg sjelden gidder å bruke tid på.

Så jeg trenger litt hjelp.. Har dere noen tips, produkter eller ideer til hva jeg kan gjøre? Alt fra falske negler til en god foundation! Jeg skal virkelig slå på stortromma og bli julebordets mest sexy! :-p

Alle tips tas i mot med takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skal virkelig slå på stor trommen, er det mye du kan gjøre :)

1. om du vil være brun, ikke ta på selvbruning rett før den store dagen om du ikke har gjort det før.. flekkete resultat er ikke sexy :) men et par timer med solarium, eller gå til en spraytan salong? (gjør dette noen dager før!)

Et annen godt tips er modelco bronze spray, man får en utrolig sexy bronze glød uten selvbruning (men denne trenger litt øvelse)

2. Om du vil ha sexy hår, gå til en frisør om du ikke kan gjøre dette selv. Om du har langt hår er "playboy hår" (dvs langt hår med store lokker) veldig pent, og utrolig sexy :)

3. Har du ikke ei venninne som er veldig god på sminke? Om du kan gjøre det selv, men er litt usikker på farger, gå til Esthetique el. og få hjelp der, De finner den perfekte foundationen til din hud og hudfarge. De kan også hjelpe deg med andre farge valg som øyenskygger, lipgloss osv. "sotete øyne" er utrolig om dette blir lagt riktig på. Falskeøyenvipper kan også se veldig bra ut. (punktvippene til Modelco)

Man får jo mange typer negler, men blir penest (og sitter MYE bedre) om man gjør det i en neglsalong.

Også må du jo ha sexy undertøy (stay ups), og sexy sko og en flott liten veske!

Da kommer du jo til å bli kveldens babe :sminkedokke:

Tihi, lykke til! Dette går nok bra!

Skrevet

Tusen takk, det var akkuratt noe sånt jeg håpet på!

Jeg har allerede kjøpt en selvbruningskrem som jeg ble veldig sterkt anbefalt på Vita, den skulle være veldig lett å ta på osv, og ikke få skille, så jeg satser på den..

Det med neglesalong hørtes jo veldig interesant ut, får se om jeg finner noen i området :)

Men så var det det sexy håret da.. Jeg er ikke helt sikker på hva du mener? Jeg har hår som går ca to-tre cm nedfor skuldrene, regnes dette som langt hår? Har du eventuelt et bilde jeg kan ta med og vise frisøren?

Og et spørsmål til, kjolen min går litt oppfor knærne, er det finest med små svarte sandaler med ganske høye stilletthæler eller knehøyøe svarte støvletter med litt kraftigere hæler? De er omtrent like høye.. Selv er jeg ganske liten og spinkel...

Men tusen takk for hjelpen!

Skrevet

Ikke støvletter med kraftig såle. Blir ikke sexy bare billig.

Skrevet

Det spørs litt om det skal være formelt selvskap eller ikke? Om du skal gå for litt røffere look, ta støvletter, men personlig hadde jeg tatt de andre :)

Skal se om jeg finner sånt hår som jeg mener på nettet et sted :) Jeg har hår ned til brystet, og jeg får veldig fint hår når frisøren/venninnen min lager "playboyhår" på meg :)

Skrevet

Støvlettene har ikke kraftig hæl men litt kraftigere enn stillett hæler.. Men jeg tror jeg går for de små.. :)

Ja det håret var veldig fint men har ikke jeg for kort hår da..?

Skrevet

Hadde heller ikke gått for støvletter...

Skrevet

Vil bare si at hvis du skal bruke selvbruner, så vær nøye med å skrubbe huden før påføring (og shave leggene, men det skjønner du sikkert :)), for da blir det ikke skjollete eller stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...