siebaeo Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 (endret) Jeg har akkurat bestilt disse på LF. Jeg har halvlangt hår med veldig tynne fine veldig lyse hårstråd. Men det er veldig mange av dem og litt fall i håret så det er absolutt ikke tynt. Jeg kan få ganske bra volum med rette shampoen men plages litt med å finne den "perfekte" kombinasjonen... Nå har jeg brukt Redken Extreme shampo (tror jeg den heter) og Redken Clear Moist balsam. Det funket greit en stund men etter hvert blir håret litt tungt og synes det føles skittent og nesten fett (grøss") i bunnen etter bare en dag.. Mulig det er for mye proteiner for håret mitt..? Litt hardt liksom. Jeg bestilte Aveda-shampoen siden den fikk så bra kritikk om bl a at håret holdt seg "rent" lenge og at det var en lett shampo. Samtidig haaater jeg at det blir elektrisk. Noen som har opplevd at håret blir det med Sebastian-balsamen? Hva tror dere om kombinasjonen? Noen som har erfaringer med disse produktene? Det er så mange produkter å velge mellom at jeg blir helt svimmel! It's a joungle out there! Endret 17. januar 2007 av siebaeo
LadyInRed Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 bestilte Aveda-shampoen siden den fikk så bra kritikk om bl a at håret holdt seg "rent" lenge og at det var en lett shampo. ← jeg vil ha! ellers kan jeg anbefale den grønne til L`oreal (volum-shampoo)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå