Gå til innhold

Anger??

Kosejente

Anbefalte innlegg

Har du noengang gjort noe sexuelt som du angrer??

Og i tilfelle hvorfor gjorde du det??

Selv kan jeg ikke si at jeg ser tilbake på erfaringene med ons med akkurat mye glede.... :roll:

I tillegg angrer jeg at jeg ikke lot vente med "første gang" til jeg var eldre og ikke minst "edru"... :roll: :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke akkurat angrer... Har hatt få ONS, å de er jeg ikke akkurat stolt av, men det var lysten og utforskelsen der og da ... :D

Min første gang var heller ikke særlig spes, så jeg som du skulle ønsket jeg ventet litt slik at det hadde blitt mer spesielt.

Er egentlig ganske glad jeg ikke har noe jeg skikkelig angrer på jeg...... :wink:

Men gjort er gjort, tenker ikke på det.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer litt på mora til bestevennen min, hehehehe. :hoho::hoho: (kødda)

Eehhmmm nei egentlig ikke,,, Gjør aldri noe jeg kommer til og angre på. Selv om det er bedre og gjøre ting en angrer på en å ikke gjøre det.

Exodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg tror aldri jeg har hatt ONS(som det egentlig var lagt opp til altså) som det ikke har blitt mere ut av......Sikkert fordi jeg er så utrolig god :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Å angre, er noe av det mest bortkastede å bruke energi og krefter på. Det som har skjedd har skjedd og kan ikke endres!

Gjort er gjort og spist er spist!

Gå videre og se fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke mye jeg angrer på nei, faktisk ingenting :D

Litt som Kevin sier: lettere å angre på det jeg ikke gjorde, men jeg angrer faktisk ikke der heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...