Gå til innhold

Verste måten å bli dumpet på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Kanskje fyren burde vært voksen nok og snakket med henne selv, for det der ble for dumt og var virkelig ikke morsomt i det hele tatt.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Så klart han burde det, men da ble det ikke like mye morro for lettunderholdte mennesker som meg.

Skrevet (endret)

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!

Der fikk hu smake, den drittjenta thihihihhihihiihhih

Endret av Yme
Skrevet
Kanskje fyren burde vært voksen nok og snakket med henne selv, for det der ble for dumt og var virkelig ikke morsomt i det hele tatt.

Det er jo klart det der var gøy! Tenk så sjipt det er for hu, at han ikke gadd å snakke med hu en gang. Jippi!!! :sjarmor:

Skrevet

Ikke utvide tråden, Yme, den ser ut som en en jomfru som nettopp har blitt kjørt av en stor farget mann.

Skrevet
Ikke utvide tråden, Yme, den ser ut som en en jomfru som nettopp har blitt kjørt av en stor farget mann.

Sårreh! Jeg ska fikse på det, NUH!!!!

Skrevet

Ingen flere innvendinger her? Kom igjen, bli forbanna! ;D

Skrevet

En fyr sender inn brev til radiostasjonen om at han fant ut dama var utro på julebord (?) med sjefen hans/hennes husker ikke. Programlederen ringer til dama og sier det er gullsmeden som ringer, hvilken størrelse bruker du blablabla, kjæresten din skal fri til deg, jadijadija og får henne helt oppspilt helt til han sier "dette kunne skjedd hvis du ikke hadde sugd av sjefen, nå har han solgt forlovelsesringen du skulle få og reist til mexico" så blir hun helt paff, stakkaren, og så husker jeg ikke om det var no mer.

Skrevet
En fyr sender inn brev til radiostasjonen om at han fant ut dama var utro på julebord (?) med sjefen hans/hennes husker ikke. Programlederen ringer til dama og sier det er gullsmeden som ringer, hvilken størrelse bruker du blablabla, kjæresten din skal fri til deg, jadijadija og får henne helt oppspilt helt til han sier "dette kunne skjedd hvis du ikke hadde sugd av sjefen, nå har han solgt forlovelsesringen du skulle få og reist til mexico" så blir hun helt paff, stakkaren, og så husker jeg ikke om det var no mer.

Ja, det var omtrent det. Hele klippet gjorde meg så glad i sjela! :ler:

Skrevet

Skikkelig ondskapsfullt! Men litt gøy og da ;)

Skrevet (endret)

Har vi ikke hatt noe lignende på norsk radio for et år eller to siden?

Jeg synes det er stygt, og ikke et hakk bedre enn hva hun hadde gjort.

Er kjæresten din utro så er det noe galt med forholdet.

Ellers bør man strengt tatt være voksen nok til å gjøre det slutt hvis man ikke har det bra - det går begge veier.

Når det er sagt så ser jeg ikke bort fra at jeg kunne vært fristet til å være like jævlig barnslig om jeg hadde vært i hans situasjon. :sjarmor:

Endret av mysan
Skrevet

:twisted:

Syntes nesten synd på henne ja, men bare nesten.

Skrevet

Så konklusjonen er da at dette er helt jævlig gjort, men helt ok som underholdning for oss? :tunge1:

Skrevet
Så konklusjonen er da at dette er helt jævlig gjort, men helt ok som underholdning for oss? :tunge1:

Ja :ler:

Gjest King James
Skrevet

Den var da ikke så ille. Jeg vet om mye være måter en det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...