Bridget Jones Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Hvor mye betaler dere for dagmamma? eller hvor mye tar du for og være dagmamma? Jeg lurer litt på hvor mye jeg ca. må betale for 2 gutter i 5,5t pr.dag Er det noen som kan hjelpe??
Gyda Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Har gutten min hos verdens beste dagmamma. Vi holder bleier og frokost - hun sørger for melk/juice, lunsj, frukt - eventuelt ei ekstra brødskive utpå ettermiddagen hvis det trengs. Ellers sørger hun for spenning og moro, trygghet, mye frisk luft og kos og kjærlighet. For alt dette betaler vi 3200 i måneden - noe som jeg finner ganske så billig.
Gjest Mayamor Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Jeg mottok 5500,- for to barn (1(2) og 3(4) år) De var her 6-8 timer daglig. Det kommer ann på hvor du bor, om dagmamman er svart eller hvit. Søker du her inne; vises mange tråder om akkurat dette med pris på dagmamma.
Fru Blå Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Dette lurer jeg også på, men jeg bor i Trondheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå