Gå til innhold

Rumpedeodorant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deodoranter for armhuler finnes for begge kjønn og er noe alle bruker. Men finnes det noe tilsvarende for skritt og rumpe? Man svetter jo der også...

Noen som har prøvd med vanlig deo der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Vanlig deo? :overrasket: Det er jo som å legge en dørmatte med "Velkommen, soppinfeksjon" på!

Skrevet

Ja, omtrent noe sånt. Jeg ser for meg at en vanlig deo blir for tøff der nede, selv om man unngår slimhinner og de mest ømfindtlige områdene. Jeg tenkte mest på de stedene der det er helt vanlig hud.

Skrevet (endret)

Ikke lag et problem av noe som ikke er det.

Føler man seg rimelig svett og guffen så er det bare å ta en kjapp vask før sex.

Endret av Persille
Skrevet

Tror ikke at jeg villa ha smurt vanlig deo den nede, nei. Om man blir så svett og klam at det blir et problem kan det kanskje hjeplpe med løstsittende klær i naturfiber?

Skrevet

Begynte å lure på om det var noe som var laga jeg når jeg så overskriften :ler:

Det hadde vært noe det.

Skrevet

Det går an å bruke krystallstendeo (består av en form for salt) i lysken, men ikke I selve underlivet.

• 3 uker senere...
Skrevet
Man svetter da over hele kroppen?

jo, men det er kun to svettekjertler som utskiller svette som lukter. det er under armene og der bak. resten av svetten lukter ikke.

Skrevet

Joda, hvitløks lukt kommer ut i hele kroppen, så det er fullt mulig at man lukter fra andre steder på kroppen enn under armer og underliv også.

Forøvrig blir lukt til på utsiden av kroppen i normale tilfeller, dvs. av bakterier. Mens folk som er syke eller har noen stoffskifte sykdommer kan skille ut stoffer i svetten som lukter allerede fra inne i kroppen og det har ikke noe med bakterier å gjøre. Men det er snakk om sjeldne tilfeller da.

Aluminium klorid kan kanskje prøves?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...