Væren Skrevet 14. februar 2003 #1 Del Skrevet 14. februar 2003 Denne meldingen får jeg opp stort sett hver gang jeg laster ned en ny side på nettet: Det har oppstått en kjørefasefeil. Vil du feilsøke? Linje:7 Feil: adlink_popup_width er udefinert JA NEI Hva betyr dette? Det er utrolig irriterende! Hva kan jeg gjøre for å få det bort? Må "trykke ned" to dialogbokser for hver gang! Hilsen dataidioten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. februar 2003 #2 Del Skrevet 14. februar 2003 Tools -> Internet Options -> Advanced Kryss av for "Disable script debugging". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. februar 2003 #3 Del Skrevet 14. februar 2003 Årsaken er foressten som regel at kodene på sidene du surfer på, er dårlige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. februar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 14. februar 2003 :D Takk, @lfa! Det virket! Alt hva du kan!!! *imponert* Nå lærte jeg noe nytt i dag, også! *klemmer masse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. februar 2003 #5 Del Skrevet 14. februar 2003 Masse klemmer til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuullet Skrevet 15. februar 2003 #6 Del Skrevet 15. februar 2003 Nei nei, dette er jo helt feil! "kjørefasefeil" betyr jo at du er inne i en feil fase i kjøringa (mao. det går allt for fort). Du må nok ta lappen om igjen!!! :kgsmil: Nullet (spionerer på KG) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. februar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 15. februar 2003 Heia Nullet! Så kjekt å se deg igjen, da! Kom fram fra buskene! Hører du? Betyr kjørefasefeil at jeg egentlig har tatt sertifikat for traktor - eller betyr det at jeg strøk på mørkekjøring eller glattkjøring??? *stadig like forvirra? Ikkje etter neste episode av forviklingar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nu lett Skrevet 15. februar 2003 #8 Del Skrevet 15. februar 2003 Heia Nullet! Så kjekt å se deg igjen' date=' da! Kom fram fra buskene! Hører du?[/quote'] Tror det er best jeg blir her inne jeg. Har dessuten pådratt meg en sykdom (kreft), som gjør at jeg ikke orker så mye lenger. Blir minimalt med surfing på meg for tiden. Er i fin form i dag da! So long, Væren! :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. februar 2003 #9 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei på deg Nullet! Koselig å "se" deg igjen! Men ikke koselig å høre at du har fått kreft... Sender av gårde en god god-bedring klem til deg. Og håper det virker... Hilsen @lfa som er skuffet over råkjøringen til Væren... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå