Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm ..leste i DEtnye om en slags underlagskrem som var kommet til norge. Het smashbox, photo finish..noen som vet hvor man kan få kjøpt den?? helst på nett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Photofinish er primeren til Smashbox, eg for bruk under foundation så den sitter bedre.

Den påståes å være en av de beste primer'ne på markedet.

Ansiktets svar på Primer Potion.

Jeg visste ikke at Smashbox har kommet til Norge isåfall skulle jo det være gode nyheter for mange :)

Tror de kom til Sverige ifjor engang men har ikke hørt noe om Norge

For kjøp på nett blir det vel de vanlige kanalene skulle jeg tro.

Lookfantastic, AlternativeBeauty, Strawberry osv osv osv og da spiller det jo ikke noe rolle om den har kommet til Norge eller ikke :)

Endret av Chic' Wilma
Skrevet

Kunne også tenkt meg å prøvd denne, men jeg finner ikke Smashbox i noen av nettbutikkene jeg vanligvis bruker (SN, LF, HQhair eller Alternative Beauty).

De har den sikkert hos Amazon eller Ebay, men noen som har forslag til andre nettbutikker?

Skrevet

Du kan få kjøpt Smashbox på Visage.no :)

Gjest Deception
Skrevet

blush.se sender vel også til Norge, tror jeg?

(Men prisene på de svenske nettbutikkene er delvis landeveisrøveri; Modelco-mascaraen til ca 160NOK skulle eleven (tror jeg) ha 295SEK for).

Skrevet
blush.se sender vel også til Norge, tror jeg?

(Men prisene på de svenske nettbutikkene er delvis landeveisrøveri; Modelco-mascaraen til ca 160NOK skulle eleven (tror jeg) ha 295SEK for).

Ja, det var noen stive priser!

Noen som har tips til amerikanske eller britiske nettsider?

Skrevet

Hva med visage.no? De har Smashbox og prisene er ganske ok.

Skrevet
Ansiktets svar på Primer Potion.

hva er primer potion?

til TS: jeg sjekket hjemmesiden til visage, du finner priser på produktet ditt der. det var flere produkteer som het noe med photo finish så jeg vet ikke hvilken av dem du mener.

har hørt at det kommer mange såkalte primere på markedet fremover. Det nye har også anbefalt MAC sin primer, den er en del billigere.

Skrevet

Ok,tusen takk lady in red!.. jeg var så vidt innom isted,så den ikke da..men ska undersøke nærmere nå;)

Skrevet
hva er primer potion?

Om jeg ikke tar feil er det en øyenskyggebase fra Urban Decay; visstnok verdens beste ;)

Skrevet
Om jeg ikke tar feil er det en øyenskyggebase fra Urban Decay; visstnok verdens beste ;)

og tar ikke jeg helt feil så selges ikke urban decay i norge??

Skrevet

Urban Decay selges så langt jeg vet ikke i Norge nei.

Men de hadde noen UD produkter i den svenske nettbutikken lenger oppe i tråden men prisene er vel like høye der.

• 1 år senere...
Gjest Miao87
Skrevet
Hmm ..leste i DEtnye om en slags underlagskrem som var kommet til norge. Het smashbox, photo finish..noen som vet hvor man kan få kjøpt den?? helst på nett..

www.lulus.no

www.coverbrands.no

bare søk på nettet så finner du flere sider men den er ganske dyr i norge.. 395,-

• 3 uker senere...
Gjest styleme
Skrevet

Hei, vet at denne lenken er noe gammel. Men nå har det åpnet ny norsk nettshop. Smashbox.no. O-Glow og Brow Tech er helt fantastiske.

StyleMe

Skrevet

Vid problemhud ska du dock inte använda någon av Smashbox primers eller foundations.

För mycket täppande ämnen i.

Vill du ha en primer, har glo Minerals en flytande, samt finns mineralpuder som primerform. Även har Laura Mercier faktiskt en mineralprimer i puderform som är populär.

MVH

Jean

• 1 måned senere...
Gjest Styleme
Skrevet

Tja.. Photo Finish Light er laget er relativt ny på markedet og er laget spesielt til ung problemhud. Har fungert meget bra på de som har brukte den

:)

AJ

Skrevet
Vid problemhud ska du dock inte använda någon av Smashbox primers eller foundations.

För mycket täppande ämnen i.

Vill du ha en primer, har glo Minerals en flytande, samt finns mineralpuder som primerform. Även har Laura Mercier faktiskt en mineralprimer i puderform som är populär.

MVH

Jean

Nåja, forskjellen virker ikke så veldig stor; både GloFace og Photo Finish er rene silikonbomber, bortsett fra at den ene kommer fra et merke som lager mineralsminke. Det er ikke ensbetydende med at den nødvendigvis er bedre for huden.

GloFace ingredienser:

Cyclomethicone, Dimethicone, Crosspolymer, Isopropylparaben, Butylparaben, Ethylhexyl Salicylate, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Butylene Glycol, Water, Cola Acuminata Seed Extract, Propylene Glycol, Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Camellia Oleifera Leaf Extract, Phytonadione, Acacia Senegal Gum, Sucrose, Asorbic Acid.

Photo Finish ingredienser:

Active Ingredients: Octinoxate (7.0%) (2-Ethylhexyl Methoxycinnamate), Oxybenzone (3.0%) (Benzophenone-3);

Inactive Ingredients: Cyclomethicone, Dimethicone Crosspolymer, C12 15 Alkyl Benzoate, Tribehenin, Ceramide 2, PEG 10 Rapeseed Sterol, Palmitoyl Oligopeptide, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Carthamus Tinctorius Seed Oil (Safflower), Vitis Vinifera Seed Extract (Grape), Cola Acuminata Seed Extract, Camellia Oleifera Leaf Extract, Propylene Glycol, Water (Aqua), Hydrogenated Polydecene, Triethoxycaprylylsilane, Isopropylparaben, Isobutylparaben, Butylparaben, Iron Oxides (CI 77489, CI 77491, CI 77492, CI 77499)

Listene er satt opp på litt forskjellig måte, i og med at Smashbox følger normen ved å liste de aktive ingrediensene, som i dette tilfellet er to solfiltre. GloFace mangler solfilter. Ellers er de ganske like, og det er mengden av de første ingrediensene på etiketten som vil ha mest å si, siden de listes i vektrekkefølge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...