Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god hodetelefon til mp3-spiller? Ønsker ikke de aller største klokkene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Koss Porta-Pro er vel det opplagte valget..

Henger meg på her.

Ellers så har kan du lese en test her som Aftenposten har gjort.

Skrevet

Jeg jobber i en butikk som selger Koss, og blir litt skeptisk av det store antallet kunder som kommer for å bytte inn ødelagte Koss-hodetelefoner. Kan synes som de ikke holder så lenge.. men de er jo gode, så lenge de varer. Og så er det livstidsgaranti på dem (sikkert fordi de blir så lett ødelagte). Så ta vare på kvitteringen dersom du investerer i et par!

Skrevet
Jeg jobber i en butikk som selger Koss, og blir litt skeptisk av det store antallet kunder som kommer for å bytte inn ødelagte Koss-hodetelefoner. Kan synes som de ikke holder så lenge.. men de er jo gode, så lenge de varer. Og så er det livstidsgaranti på dem (sikkert fordi de blir så lett ødelagte). Så ta vare på kvitteringen dersom du investerer i et par!

De har glimrende lyd for en rimelig pris, og det er vel derfor de har blitt så populære. Men jeg har hatt 3 par og alle har blitt ødelagt pga at ledningene slites lett slik at lyden i ene øret forsvinner. Men må man ha kvittering for å få levert de inn? Mister alltid kvitteringene, men det burde jo gå an å benytte seg av garantien likevel. :forvirret:

Skrevet

Men får man nye uten problemer hvis de går i stykker (så lenge man har kvittering)?

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg hadde noen fra koss som utvidet seg som ørepropper inni ørene, og hadde kanon-bass på! Blokkerer ute ALL annen lyd, og det er bare deg og musikken. Hadde et par øregasmer med de der, helt til noen tråkka på dem på byen :frustrert:

Skrevet
Jeg hadde noen fra koss som utvidet seg som ørepropper inni ørene, og hadde kanon-bass på! Blokkerer ute ALL annen lyd, og det er bare deg og musikken. Hadde et par øregasmer med de der, helt til noen tråkka på dem på byen :frustrert:

Hvor fikk du tak i de?

Skrevet

Så dem på spaceworld i dag :) Husker ikke prisen da, men de er verdt alle penga!

Skrevet
Så dem på spaceworld i dag :) Husker ikke prisen da, men de er verdt alle penga!

Åh. Kan du ikke komme på hva de het, for det finnes flere av de Koss-proppene. Trenger noe å jogge med. ;)

Skrevet

De heter koss stappe-i-ørene-ørepropp-telefoner, nei jeg vet ikke :O Jeg fikk dem av en kompis for han hadde kjøpt seg noen nye mye bedre, men kulan, jeg kan se om jeg finner :)

Skrevet
Men får man nye uten problemer hvis de går i stykker (så lenge man har kvittering)?

Jada, null problem! Kan sikkert til og med bytte dem om man har tråkket på dem på byen.

Vi krever alltid kvittering, men har hørt at andre butikker tar dem inn uansett - noen mot et gebyr på 50 kr eller noe. Eller så kan du nok sende dem direkte til Koss selv, men det er jo litt pes. Har du kvittering, får du nye på sekundet!

Skrevet

AKG K-26P er like billige som Porta Pro, og har bedre lyd. I tillegg slipper man å spille musikk for hele bussen. ;)

Skrevet
AKG K-26P er like billige som Porta Pro, og har bedre lyd. I tillegg slipper man å spille musikk for hele bussen.  ;)

Det kan du banne på! Bruker de nå, siden de andre gikk i stykker, og de er ENDA MER orgamsmiske enn overnevnte! Men siden hun ville ha små, gadd jeg ikke nevne de ;p

Anbefaler dem 1000 ganger mer enn koss, og som frosken sier så hører utenforstående ikke et pip siden de er polstrede!

:hjerte:

Skrevet

AKG og Scullcandy blir vel for varme å bruke til trening?

Hvilke burde man bruke når man skal være sporty?

Skrevet
Jada, null problem! Kan sikkert til og med bytte dem om man har tråkket på dem på byen.

Vi krever alltid kvittering, men har hørt at andre butikker tar dem inn uansett - noen mot et gebyr på 50 kr eller noe. Eller så kan du nok sende dem direkte til Koss selv, men det er jo litt pes. Har du kvittering, får du nye på sekundet!

Et spørsmål til: Må man levere dem inn til den butikken man kjøpte dem hos, eller er det nok å bare ha en kvittering? (Evt. levere i en annen butikk innenfor samme kjede)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...