Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på evig jakt etter den perfekte maskaraenen... Jeg trenger ny maskara og er først og fremst på jakt etter en som ikke drysser, helst ikke vannfast. Det gjør heller ikke noe om den gir volum, forlenger, bøyer og skiller vippene ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så mange som har anbefalt dior shadow..den har jg dårlig erfaring med..gjør vaffal ikke vippene lenger! de blir tykkere ja,med den drysser utover dagen!

henger meg på TS..

Skrevet

Jeg har tre stykker for øyeblikket.

Eeste Lauder sin Illusionist Intense. Den er den dårligste så den bruker jeg på dagtid og til hverdags.

Chanel Inimitable. Den med gummibørste. Veldig fornøyd.

Kanebo 38. Veldig fornøyd, men noe dritt å fjerne.

Skrevet

Jeg er glad i lancome sine..

Liker best amplicils. Kommer ikke så mye volum på meg (men det er en volum mascara)for jeg har skada og pinglete vipper, men den deler fint og de blir pene :)

Men jeg har alltid vannfast, men tror den holder seg veldig greit som ikke vannfast og.. Lancome sine er veldig holdbare syntes jeg..

Skrevet

YSL Faux Cils er en av mine favoritter.

Skrevet
YSL Faux Cils er en av mine favoritter.

En av mine også, men litt vanskelig å få tak i her i byen.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet (endret)

Chanel inimitable :)

Endret av Miss.Chanel
Skrevet

Og jeg er veldig fornøyd med Diorshow!

Skrevet

Som jeg har sagt før: Diorshow!

Den gir ikke så enormt med volum, men den gir meg en million lange separerte vipper (jeg som trodde jeg bare hadde 5 igjen på hvert øyelokk), og det er en fin look til dagsminken synes jeg.

Skrevet

Jge liker L'oreal telescopic jeg. Og Lash Stylist fra Maybelline.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Min kjære mor selger Mary Kay, og jeg skulle aldri bruke de produktene :sjenert: Så gav hun meg en mascara, og jeg har aldri i mitt bare liv opplevd maken. Og jeg har brukt mye, og prøvd mange ulike.

Nå sverger jeg til den.

Før brukte jeg Diors Maximeyes som jeg helt klart foretrakk framfor DiorShow.

Skrevet

Den eneste som klarer alt det du beskriver er Modelco! (ihvertfall på meg) og jeg har prøvd og har alle de andre mascaraene også, Diorshow, ysl osv... Og Modelco er mye billigere! Prøv den! :)

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg er glad i Lancome L´extreme, hypnose og YSL Faux Cils. Har fått en prøve på Modelco og den virker lovende. Ellers er Isadora build up helt knall. Har også kjøpt Lancome flexencils og gleder meg til å prøve.

Mvh Borghild - mascarafrik.

Skrevet

Jeg sverger til Lancome sine.

Har forsøkt et utall andre men kommer alltid tilbake til Lancome.

Gjest Kristin_
Skrevet

DiorShow er klar favoritt. Klumper aldri og alltid bra resultat. Lancome er også brukt med ganske godt resultat

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Mine favoritter (for tida):

Lancome L'Extreme, HR Spectacular, Estee Lauder Lash XL, Modelco LashXtend, og Shiseido Distinguish.

Glemte: Clinique Naturally Glossy Mascara er også kjempebra, men gir ikke så mye volum. Men den er blankt svart og klumper ALDRI.

Endret av Deception
Skrevet
Jeg har tre stykker for øyeblikket.

Eeste Lauder sin Illusionist Intense. Den er den dårligste så den bruker jeg på dagtid og til hverdags.

Chanel Inimitable. Den med gummibørste. Veldig fornøyd.

Kanebo 38. Veldig fornøyd, men noe dritt å fjerne.

Jeg syntes også Kanebo 38 var noe dritt å fjerne, men siden jeg hadde kjøpt en 3 pack fikk jeg god trening etterhvert ... Bruk en rennende våt klut med varmt vann, hold den mot øynene x antall sekunder, og jeg garanterer at Kanebo 38 ruller av så enkelt som bare det. :)

Skrevet

For tiden (vel, det siste året) har jeg brukt Estee Lauder sin Lash XL. Er veldig fornøyd med den. Fikk ny i posten fra Strawberrynet i dag! :)

Gjest Borghild
Skrevet
DiorShow er klar favoritt. Klumper aldri og alltid bra resultat. Lancome er også brukt med ganske godt resultat

Diorshow er det største makkverket jeg har prøvd! Svei i øynene og rant som bare det. Klumpete var den og. Nei, fysj! Tydeligvis en mascara som enten er elsket eller hatet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...