Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #1 Skrevet 26. mars 2002 Ta en titt på http://www.legsandheels.com. Det er helt vanvittig hvordan guttene tenner på våre føtter og sko. Hører gjerne kommentarer på om flere av dere visste dette.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #2 Skrevet 26. mars 2002 Jeg Hater føtter det er det værste jeg vet, har aldri tatt på føttene til kjæresten min
trudelutt Skrevet 26. mars 2002 #3 Skrevet 26. mars 2002 Jeg er glad min mann ikke har en sånn fetisj. Jeg er så utrolig kilen på føttene. Bare tanken kiler. Tenk sånn nedtur: Han så opptatt av føttene, jeg ligger der og hyler av latter.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #4 Skrevet 26. mars 2002 Føtter er jo gøye ting. Kjekt å ha, liksom. Kjæresten min har skikkelig tørr hud på føttene, av en eller annen grunn, så jeg pleier å smøre dem inn for han. Utroooolig digg å få føttene sine massert tilbake... men å tenne på det? Tåfis, altså...?
tove Skrevet 26. mars 2002 #5 Skrevet 26. mars 2002 Jeg klarer ikke føtter, blir skikkelig kvalmen av de. Tilogmed mine egne...
Lisemor Skrevet 31. mars 2002 #6 Skrevet 31. mars 2002 Mange gutter tenner på sko. Var med en en gang som plent ville at jeg skulle ha høyhelte sko i senga. Nå har jeg masse høye støveletter i alle hødder. 2 par kun for sengekos. Jeg synes det er opphissende å ha høye støveletter på og lærkorsett + + + + + når vi har sex. Alle har sine lyster og fantasier. Lærte en gang av en mann at hvis han hadde hodeverk/hangover så la han seg en times tid med høhelte sko på og det skulle hjelpe pga.bøyen som foten fikk osv. Jeg ler hver gang jeg tenker på det/han.ser han for meg 12
Nelle Skrevet 31. mars 2002 #7 Skrevet 31. mars 2002 Lisemor: Hvor kjøper du støvelettene dine? Og korsettet? Klem, Nelle 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nelle den 2002-03-31 21:24 ]
Lisemor Skrevet 31. mars 2002 #8 Skrevet 31. mars 2002 På nettet og når jeg var en tur i amsterdam.Skulle gjerne hatt noen sånne butikker her og. Søk på boots osv.12
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #9 Skrevet 31. mars 2002 Hei Jeg prøver igjen... Det er en butikk i bergen som selger slike sko, støveletter, korsetter og alt du egentlig kan drømme om. De har utrolig mye rått... Jeg vet ikke om de har net siden sin lenger men jeg mener en kunne bestille på nettet før. Så du kan jo bare søke etter den. Butikken heter extreme. Net adr deres er eller var http://www.extreme.no Prøv der....kan anbefales på det sterkeste. Kleem fra meg
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #10 Skrevet 31. mars 2002 hei igjen det var nok feil web adr. men butikken heter i hvertfall extreme så prøv å finne den.. de har kanskje ny web adr. hilsen meg igjen
Nelle Skrevet 1. april 2002 #11 Skrevet 1. april 2002 Fant dem... http://x-streme.no Klem, Nelle 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nelle den 2002-04-01 05:41 ]
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #12 Skrevet 1. april 2002 Jeg har kjøpt både sko og støvletter på denne butikken i Bergen. Den anbefales på det varmeste. LINA
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #13 Skrevet 17. april 2002 Ja vi tenner på føtter....vi tenner på rene, pene, sexy jenteføtter. Vi liker å suge og slikke på dem også. Har intrykk av at mange jenter liker dette. Hilsen oslomann på 31
Nelle Skrevet 17. april 2002 #14 Skrevet 17. april 2002 Kan ikke få sagt hvor mye jeg DIGGER denne fetisjen hos gutter!!! Når jeg en gang får meg en kjæreste så håper jeg inderlig han har en greie for dette med føtter, strømper, sko, støvletter, lakkerte tånegler, tåforsterkere (på strømper), sko med åpen tåløsning, høye heler, barbente ben osv. osv. osv. Menn -jeg DIGGER dere!! Nelle -fremdeles forundret og meget positivt overrasket over denne greia med føtter (selvom det er snart et år siden jeg først hørte om det nå...)
Hedda-78 Skrevet 18. april 2002 #15 Skrevet 18. april 2002 Nei, likar ikkje føter, dei hører til på golvet og nederst i senga. Har etterkvart blitt så trygg på typen min at eg kan stryke han litt på føtene rett etter at han har komt ut av dusjen, men det er også alt!!12
Gjest sexysadie Skrevet 18. april 2002 #16 Skrevet 18. april 2002 min kjæreste elsker små dameføtter og kan susse og kose m mine føtter i timesvis.D er jo litt deilig
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #17 Skrevet 18. april 2002 Som sagt et annet sted her inne, tenner jeg ikke bare på føtter, men på jenteføtter med søte sokker på. Noen jenter som har vært ute for flere med denne fetisjen? hilsen gutt
Amarone Skrevet 18. april 2002 #18 Skrevet 18. april 2002 Kjæresten liker ikke føtter! Skulle ønske han gjorde det, fotmassasje er så deilig. Men strømper liker han! Amarone
OppNed Skrevet 18. april 2002 #19 Skrevet 18. april 2002 Tær, sko, ben, føtter, legger...Nam Jeg synes det er herlig (!!!) å spille ut denne fetisjen i elsklingen. Har den selv også. Elsker sko og støvletter i alle varianter. På meg selv, altså. Tåsmykker er stilig, variasjon i neglelakk, fake-tatoos, etc etc. Jeg kan ikke fatte og begripe at noen synes at et par brune, velpleide, spennende og varierte (!) føtter er stygt...Pulsen han stiger ihvertfall ENDEL hakk når jeg drar ut disse sidene. Heldigggris jeg, tror jeg. Liker t.o.m. tærne hans, jeg. Store, deilige, rene tær. Forlenget av noen sabla lange legger, manneknær og harde lår...Neiognei, nå blir jeg helt carried away her Massasje av bena og tærne er noe av det deiligste som er. Det har han også skjønt etterhvert, og tar imot som bare det Fotfetisjisme kan da ikke være noe annet enn en helt kurant greie, vel...De samme spillereglene gjelder her: Vær ren Maiken
Lars Skrevet 19. april 2002 #20 Skrevet 19. april 2002 Jeg og Lise sitter her og er enige om at føtter er sexy, og en erogen sone sone. Vi kjæler med føttene til hverandre av og til. Deilig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå