Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet meg en psykedelisk kjole i 70-tallsstil, i fargene off white, limegrønn, grønnbrun og turkis, med matchende limegrønne strømper og sorte pensko. Hvilken sminke skal jeg ha til? Naturligvis også 70-tallsinspirert... ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Hmm... kan hende jeg blander nå, men prøver meg.

Ser for meg mye mascara, mye eyeliner oppå øyelokket, ingenting eller noe lyst på leppene og heller ikke noe særlig i kinnene. Kanskje matchende øyenskygge?

Hørtes forresten veldig kult ut!

Skrevet

Tenk ABBA. Lys, skimrende hud, masse lys lipgloss, lys rouge og pastellblå skygge, sort kajal og maskara.

Skrevet
Tenk ABBA. Lys, skimrende hud, masse lys lipgloss, lys rouge og pastellblå skygge, sort kajal og maskara.

Nå var ikke ABBA spesiellt psykedeliske akkurat da.

Jeg er enig med LilSweetie, sort kajal sort mascara og øyenskygge (jordfarger) eller ansiktsmaling!

Sånn f.eks??

Janis Joplin

Ansiktsmaling

Skrevet

Ansiktsmaling hadde vært kult, men da må jeg ut og kjøpe ny sminke og det gidder jeg ikke.

Sharon Tate er sånn jeg hadde sett for meg at jeg kunne sminke meg, ja.

Skrevet

Istedet for å kjøpe ny sminke hvis du vil ha ansiktsmaling, så kjøp en liten boks med klovnesminke på f.eks en "max20" butikk eller lekebutikk. De sitter mye bedre når du skal ha rundt om i ansiktet og koster ikke mye heller.

Jeg har noen sånne små "kit" og i en eske er det for eksempel blå ,rød, hvit, svart og gul farge! Du kan komme langt med det! :)

Men jeg synes også det er tøft med bare de sorte, sotete litt mystiske øynene jeg da! :)

Skrevet
Istedet for å kjøpe ny sminke hvis du vil ha ansiktsmaling, så kjøp en liten boks med klovnesminke på f.eks en "max20" butikk eller lekebutikk. De sitter mye bedre når du skal ha rundt om i ansiktet og koster ikke mye heller.

Jeg har noen sånne små "kit" og i en eske er det for eksempel blå ,rød, hvit, svart og gul farge! Du kan komme langt med det! :)

Men jeg synes også det er tøft med bare de sorte, sotete litt mystiske øynene jeg da! :)

Helt enig. Veldig svak for den formen for sminke, så når jeg har muligheten må jeg jo bruke den. :)

Skrevet

Men så gjør det da!! ;)

Håper du får det gøy!

Du må komme å fortelle hvordan festen ble etterpå. Elsker sånne tema-partyfester.

Det eneste temaet jeg ikke er særlig glad i er "bad-taste", jeg har ikke stygge klær liggende bare fordi jeg kanskje en gang annenhvert år skal på et sånt party!! DET gidder jeg ikke :ler:

Skrevet

Kan egentlig ikke fordra tema-fester, jeg... :sjenert: Men nå fikk jeg kjøpt en kjole jeg også kan bruke som sommerkjole til sommeren, så da har jeg ikke kastet masse penger på noe jeg aldri kommer til å bruke...

Festen blir sikkert artig, da! 30-årslag, hvor jeg ikke kjenner så mange, men de jeg kjenner er veldig kule.

Skrevet

Jeg er en sånn som ikke "tilstår" høyt at jeg liker sånne fester i det virkelige liv, men som alikevel møter opp fullt utkledd. :ler:

Men kjøper aldri klær og annet (botsettt fra kanskje sminke) for å kunne møte opp. Man tar hva man har, men jeg har samle-mani også da, -så jeg finner alltid litt av hvert i skapene.... :sjenert:

Men som sagt, ikke alle sånne fester er morsomme, -og litt av greia er vel også at det er mer moro pga. vennene og ikke selve temaet. ;)

Er det lenge til eller?

Skrevet

På lørdag.

Da jeg var student hadde jeg en diger eske med tøy fra alle stilepoker omtrent, men flyttet fra Trondheim til Oslo og gadd ikke å drasse på mer enn ytterst nødvendig. Så nå har jeg ingen utkledningsklær lenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...