Gå til innhold

ikke kjemi i senga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt særlig mange sexpartnere. Eksen er vel egentlig den eneste jeg har hatt bra sex med (fått orgasme). Vi kunne holde på i evigheter, flere ganger per dag. Det var rett og slett fantastisk bra kjemi i senga. Og for ikke å snakke om de lange intense tungekyssene. Helt vilt!

Nå har jeg møtt en ny mann, som jeg liker utrolig godt og som jeg tenner på. Men problemet er at han har sex på en helt annen måte enn jeg liker. Han gjør alt helt annerledes, og jeg tror nok jeg må bruke litt tid på å "lære" han opp. Eller det var kanskje feil sagt, vi må vel bare finne ut det som funker for begge to. Dette tror jeg kan gå seg til?

Men så er det kyssene da.Han er ingen kysser. Rett og slett. Det kan bli noen få smask på munnen, ingen tunge.Han har ganske smale lepper..

Jeg savner de store myke leppene til eksen (savner ikke eksen selv). For meg er kyss og sånn veldig viktig. Men er det noen av dere som har opplevd at alt var rart med ny partner på det fysiske plan, for så å finne ut at alt gikk seg til. At det bare var uvant?

Eller er dårlig sex og sånn grunn til å gå først som sist?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest gutt
Skrevet

Jeg kan leve med at sexen ikke er så god i begynnelsen, men etter å ha snakket sammen og gjort justeringer, hvis det ikke skjer noe merkbart så ville jeg vurdert noe annet. Kanskje du har speiselle behov som ikke så mange klarer å leve opp til, eller at du har opplevd virkelig god sex, og har vanskelig å ta til takke med helt grei sex etterpå.

Dårlig lepper derimot, blir sjelden bedre. Du kan få partneren til å bruke mer lypsyl og fukte leppene bedre, og lære han noen triks, men det er stor sjangse for at han blir fornærmet hvis du sier at han er en elendig kysser....

Skrevet

Men så er det kyssene da.Han er ingen kysser. Rett og slett. Det kan bli noen få smask på munnen, ingen tunge.Han har ganske smale lepper..

Jeg savner de store myke leppene til eksen (savner ikke eksen selv). For meg er kyss og sånn veldig viktig. Men er det noen av dere som har opplevd at alt var rart med ny partner på det fysiske plan, for så å finne ut at alt gikk seg til. At det bare var uvant?

Eller er dårlig sex og sånn grunn til å gå først som sist?

Har opplevd at noen har kysset på en måte som helt ikke har matchet meg. Det går seg til. Man blir vant til det etter hvert.

Jeg hadde gitt sexen litt tid siden du er såpass uerfaren. Viktig at du sier i fra hva du liker og hvordan.

Skrevet

Jeg tror nok sexdelen går seg til. Det handler nok bare om kommunikasjon. Han har hatt masse damer, og det er tydelig at de har likt andre ting enn meg.

Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal gripe an det med kyssingen..Jeg har klint med en masse gutter før, og selv om det har vært litt ymse kvalitet over det, så har det i allefall involvert litt tunge og lepper og smask liksom...

Liker fyren skikkelig godt. Det er vel kanskje litt overfladisk å dumpe noen pga dårlige kyss. Men det er liksom det jeg tenner på...

Skrevet (endret)

Lykke til. Slike ting kan ordne seg etterhvert.

Endret av Fairytale
Gjest Kristin_
Skrevet

Øve øve øve :)

Jo mer sex dere har jo bedre lærer dere å "passe sammen" og å gjøre ting som er bra for hverandre. Du får i tillegg både mange anledninger til å både vise/veilede han på hva du liker og ikke liker, og finner ut hvordan du kan gjøre det best mulig for han også.

Kyssingen blir også en øvelsessak ;)

Skrevet

Hurra!!

Jeg fortalte han om problemet, og det ser ut til at han tatt det til etteretning :)

Plutselig begynte han å kysse med tunge, og smilte litt lurt etterpå. Litt uvant var det jo, men dette går definitivt rette veien. Jeg aner håp :ler:

Og sexen var faktisk ikke verst! Jeg er kanskje litt typisk jente, for jeg trenger litt mer tid for å bli helt trygg. Og jeg må være ganske trygg for å slippe meg løs og for å få orgasme. Men også dette tror jeg ordner seg *glad*

Gjest Kristin_
Skrevet

Så flott at det ordnet seg :-D

Ting kan føles veldig klønete og uvant i begynnelsen, men vanligvis går det seg til, han (og du) trenger nok bare litt trening. Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...