Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken liker dere best? dermalogica Skin Smoothing Cream eller MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Creme

Og MDs Facial Cleaner (Glycolic) eller en fra Dermalogica og isåfall hvilken? Tittet litt på DERMALOGICA Precleanse.

jeg bruker i tillegg Facial Lotion (hele ansikt morgen) og Vit- a serum lokalt kveld fra MD. Har fet underhud med sorte/ hvite prikker men tørr eller dehydrert overhud (flasser fort med foundation på feks..blir flakete)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde helt klart valgt MD fremfor Dermalogica. Har brukt begge i lang tid, og har mest positive resultater fra MD.

Skrevet
Jeg hadde helt klart valgt MD fremfor Dermalogica. Har brukt begge i lang tid, og har mest positive resultater fra MD.

Fuktighetskrem og? Har hørt de ikke er så sterke på det, men er litt usikker. Noe forteller meg at det kanskje er greit å bruke hele serien og? Nå bruker jeg alt fra MD, unntatt SSC fra Dermalogica. Detf fuktserumet som fulgte med i adult anti blemish starter kit holder ikke for min hud.

Også reagerte jeg på at SSC inneholder vitamin a. Det skal man vel strengt tatt ikke bruke over facial lotion?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...