Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Den sisteuken har jeg fått feber og sterk hodepine hver kveld. Jeg er konstant kvalm, eier ikke matlyst, er svimmel og vil egentlig bare sove. Jeg har vondt i nesten alle ledd. Hva er dette for noe tull? Jeg kan jo ikke bli syk hver kveld..
Gjest meya84 Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 høres jo akkurat ut som det viruset jeg går rundt med! men det er hele dagen da legen trudde det var et form for influensavirus faktisk...
kitekatt Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Den sisteuken har jeg fått feber og sterk hodepine hver kveld. Jeg er konstant kvalm, eier ikke matlyst, er svimmel og vil egentlig bare sove. Jeg har vondt i nesten alle ledd. Hva er dette for noe tull? Jeg kan jo ikke bli syk hver kveld.. ← Du er kanskje sliten om kvelden, og da bryter det lettere ut. Er ofte slik selv. kan holde det gående hele dagen, men om kvelden blir jeg direkte syk. Immunforsvaret som kneler tenker jeg Også får du hvile på natten og da går det greit dagen etter frem til kroppen din er sliten igjen. Vil tipse deg om å få en ukes sykemelding hos legen slik at du får hvilt deg skikkelig og kommet deg igjen. Folk sykemelder seg kun når de er kjempesyke, synes jeg, og da er det ofte for sent. Hvile - spesielt når man hangler, er alfa og omega for kropp og sinn også. Man skal ikke undervurdere det. Mange blir mye sykere fordi de ikke lytter til kroppen sin, og det virker for meg som om kroppen din sier fra på kvelden at nok er nok! God bedring!
Gjest TsS Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Sånn har jeg det også om dagen.. Går greit på dagen (litt vondt i halsen) Men om kvelden, så får jeg høy feber, skikkelig vondt i nakke/bakhode, og bare vil sove.. sove sove.. Tenker at imorgen skal jeg IKKE på jobb! Men om morgenen så er jeg fin igjen.. Ble avvist av legen igår.. Han mente at det ikke var noe galt med meg.. men jeg har sååå vondt om kvelden. Og det er IKKE ofte jeg gleder meg til å kunen ta en smertestillende for så sovne godt på puta mi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå