Gå til innhold

LF har ikke det redken produktet jeg vil ha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til frisøren i dag, og hun stylet håret mitt med redken fresh curls anti-frizz shiner. Synes det ble kjempebra, men i stedet for å kjøpe der planla jeg å dra hjem og bestille fra LF, men de fører den ikke :sur:

Går det an å sende LF mail og tipse dem, eller spørre dem om de kommer til å ta den inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

er jo verdt et forsøk :)

PS. Du kan jo gå inn og sjekke på www.alternative-beauty.com og se om de har den der

Endret av Nemesis
Skrevet

Det er jo bare å prøve! :) Ellers kan du søke litt (google er din venn). Jeg fant den bl.a her. Står at de shipper internasjonalt, men har aldri handlet derfra selv.

Ellers er det mange som selger på eBay.

Skrevet

Alternative Beauty pleier jeg å bestille mine Redken produkter fra. Tror ikke det er så mange som matcher dem på pris. Eneste ulempen med å bestille fra dem er at det tar mye lengre tid før en får varene...

Skrevet

Jeg er generelt litt skeptisk til å bestille fra sider jeg aldri har hørt om :sjenert: Men takk for tipset uansett :)

Men har sendt mail til lookfantastic, også er det bare og vente og se :)

hvis ikke kan jeg jo bare kjøpe den hos frisøren, det går jo bra i "nødstilfeller" ;)

Skrevet

Jeg har også bestilt Redken produkter fra Alternative Beauty, virker som det er relativt mange som bestiller derfra her inne ;)

Skrevet

Ja jeg mente den siden som Brumma foreslo, stuff4beauty.com, DEN har jeg ikke hørt om før :)

Alternative-beauty derimot har jeg jo hørt om, eneste minuset såvidt jeg har forstått er at det tar lang tid :)

Skrevet

Fikk raskt svar fra LF at den skal komme inn i deres sortiment i nærmeste fremtid :)

Skrevet
Fikk raskt svar fra LF at den skal komme inn i deres sortiment i nærmeste fremtid  :)

Så bra! :)

Skrevet
Var til frisøren i dag, og hun stylet håret mitt med redken fresh curls anti-frizz shiner. Synes det ble kjempebra, men i stedet for å kjøpe der planla jeg å dra hjem og bestille fra LF, men de fører den ikke  :sur:

Går det an å sende LF mail og tipse dem, eller spørre dem om de kommer til å ta den inn?

Hva gjorde denne for håret ditt? Og hvordan hår har du? Høres ut som et interessant produkt :)

Skrevet

Jeg har ganske tynt og frizzy hår, og endel fall når håret blir klippet opp (blir lettere). Jeg har vel kanskje litt lette krøller, som igjen har en tendens til å bli bare brus. Frisøren sprayet først håret med redken fresh curl booster, og når det var tørt klemte inn litt av den der anti-frizz shiner for å definere krøllene og få bort brusingen. Sistnevnte har også hold, så håret så bra ut resten av den dagen :)

Men om jeg får det til like bra hjemme er vel heller tvilsomt, men øvelse gjør vel mester!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...