gard Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hei Aperitif.no har testet vann: http://www.aperitif.no/?id=98928 . Jeg er overrasket over å se at Olden havner så langt ned på listen
minienthe Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 (endret) dårlig at de ikke testet bonaqua silver med sitron, den er ikke så kjemisk og søt som den røde greia Endret 17. januar 2007 av minienthe
Gjest Fruktfat Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 jeg synes ikke olden er noe godt, jeg da. og er enig i imsdal! stod ikke bon aqua silver der da?78 poeng? jeg synes ikke den er god heller, jeg...
minienthe Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 jeg synes ikke olden er noe godt, jeg da. og er enig i imsdal! stod ikke bon aqua silver der da?78 poeng? jeg synes ikke den er god heller, jeg... ← skylder på at det er sent på natta mente bonaqua silver med sitron og ikke den røde saftgreia
skrue Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Det som overrasker meg mest er at det er et så stort marked for dette. Men, jeg er vel antagelig en gammel reaksjonær tulling (som bruker pengene sine på morsommere ting).
gard Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2007 Hei Jeg synes det er bra at folk kjøper vann. Når man f.eks. skal på kino så er det jo fornuftig å kjøpe en flaske vann sammenlignet med å drikke an halvliter med Cola
tommeline Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Men det var jo positivt at vanlig kranvann kom så høyt opp! (Selv om kranvannet selvsagt varierer fra sted til sted) Syns det er bra at folk drikker en flaske med f.eks Imsdal enn Cola, men jeg syns det er utrolig tullete å drive å frakte vann Europa rundt! Ikke spesielt miljøvennlig!
Gjest LilSweetie Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Hei Jeg synes det er bra at folk kjøper vann. Når man f.eks. skal på kino så er det jo fornuftig å kjøpe en flaske vann sammenlignet med å drikke an halvliter med Cola ← Joda, men man kan ogsaa ha med seg en flaske vann, eller en flaske som man fyller opp i kranen. Salget av vann i Norge viser at vi burde oke skattene med minst 10 % og sende dem ut av landet til noen som har noe aa bruke dem paa.
Gjest Fresh Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har ingen tykktarm, og derfor drikker jeg endel Farris pga saltinnholdet. Kall meg gjerne snobbete. Ser at Farris Lemon/Lemongrass kom høyt opp på lista, og den er jammen god også
Gjest piaf Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 (endret) Jeg drikker flaskevann (uten kullsyre og smakstilsetning), og skammer meg ikke over det. At kvaliteten på drikkevannet i Norge er så fantastisk, er en sannhet med modifikasjoner. Jeg mener også at smaken på flaskevannet er vesentlig bedre enn springvannet, uansett hva Apéritif-testen sier. Men vannkvaliteten varierer jo etter hvor man bor, i tillegg til at smak som kjent er vanskelig å diskutere. Endret 6. september 2007 av Eurydike
onyx Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 Jeg så testen for en god stund siden, men jeg ler ennå av vurderingen av Evian "gir assosiasjoner til utenlands flaskevann"!
gard Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. januar 2007 Hei Jeg må si at jeg skyr Evian vann som pesten. Det er vel smak og behag men for min del smaker dette vannet helt pyton.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. januar 2007 #13 Skrevet 17. januar 2007 Olden villbringebær FTW!!!
Badlands Skrevet 17. januar 2007 #14 Skrevet 17. januar 2007 Hei Jeg må si at jeg skyr Evian vann som pesten. Det er vel smak og behag men for min del smaker dette vannet helt pyton. ← Heilt enig, skjønner ikkje at det har ein såpass stor del av marknaden utanlands. Det er noko merkeleg og innestengt, vondt ved det som gjer at eg ikkje klarer å drikke det, sjølv om eg er kjempetørst.
Rainbow Brite Skrevet 17. januar 2007 #15 Skrevet 17. januar 2007 Evian smaker lim!! Jeg har alltid med meg vannflaske, og fyller den opp overalt. Mye bedre å kjøpe seg en flaske vann enn en flaske ekkel brus! Vann er jo det som smaker best å drikke og, spør du meg!
Gjest StockDama Skrevet 17. januar 2007 #16 Skrevet 17. januar 2007 Jeg så testen for en god stund siden, men jeg ler ennå av vurderingen av Evian "gir assosiasjoner til utenlands flaskevann"! ← "Ever wonder about those people who spend $2.00 apiece on those little bottles of Evian water? Try spelling Evian backwards. NAIVE " -George Carlin har aldri kjøpt vann på flaske, og aldri sett vitsen i det heller, springvannet her er kjempeflott =D
Gjest Catwoman Skrevet 18. januar 2007 #17 Skrevet 18. januar 2007 skylder på at det er sent på natta mente bonaqua silver med sitron og ikke den røde saftgreia ← Den er der den. 76 p Bon Aqua Silver Lemon Coca Cola Company, Norge Duft: En tanke kunstig men ikke ubehagelig duft av lime/sitrus. Smak: Friskt anslag, men så kommer sødmen som gir en litt emmen ettersmak. Vurdering: Må serveres iskaldt.
minienthe Skrevet 18. januar 2007 #18 Skrevet 18. januar 2007 Den er der den. 76 p Bon Aqua Silver Lemon Coca Cola Company, Norge Duft: En tanke kunstig men ikke ubehagelig duft av lime/sitrus. Smak: Friskt anslag, men så kommer sødmen som gir en litt emmen ettersmak. Vurdering: Må serveres iskaldt. ← jøss, den har blitt lagt til i ettertid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå