Gå til innhold

er dette normalt blandt dere gutter?

Anbefalte innlegg

Gjest T-Nicky
Skrevet

hei!

jeg bare lurer på en ting!

kan dere gutter ha sex flere ganger på rad etter dere har kommet?

jeg har hørt at når dere først har kommet, er dere veldig sliten og junior er slapp!

stemmer dette? :sjenert:

å vær ærlig nå!!! :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg svare selv om jeg er jente? De guttene som driver med tantrisk sex kan visstnok få mange orgasmer etter hverandre, men jeg tror ikke at de får utløsning. Det er vel heller noe med at hjernen ikke sender "utløsningssignalene" til penis selv om orgasmen starter oppe i hodet.

Samboer'n min kan i hvert fall ikke få fler enn kanskje 2 på en dag :sjenert: Jeg ville lære tantrisk sex men han hadde ikke tålmodighet.

Vi kvinnfolk er derimot mye heldigere :sjarmor:

Skrevet

Joda, det går helt fint. Man får utløsning også, men det kommer ikke så veldig mye. Jeg hører heletia jenter som er så stolte av "oooh, vi kan få flere orgasmer på raaaad!!!"... Det kan vi for fhaan vi gutta og :ler:

Jeg tror kansje de gutta som bare kommer, så gir seg, bare er sjipe :P

Jeg er ganske sikker på at de kan prestere bedre, men de har kansje dårlig kondis, ellerno? :forvirret:

Skrevet
Joda, det går helt fint. Man får utløsning også, men det kommer ikke så veldig mye. Jeg hører heletia jenter som er så stolte av "oooh, vi kan få flere orgasmer på raaaad!!!"... Det kan vi for fhaan vi gutta og  :ler:

Jeg tror kansje de gutta som bare kommer, så gir seg, bare er sjipe :P

Jeg er ganske sikker på at de kan prestere bedre, men de har kansje dårlig kondis, ellerno?  :forvirret:

Hmm...samboer'n min ligger og sover nå han...

Der fikk jeg noe å tenke på, gitt! :ler:

Gjest T-Nicky
Skrevet

okey! grunnen til at jeg skriver dette er fordi at min mann (han blir sikkert drit sur om han finner ut at jeg legger ut dette på nettet..hehe)

så HYSJ :lol:

når vi har sex, kan vi ha det nesten så mange ganger vi vil, etter hverandre på rad..så om han kommer først , å ikke jeg, bare fortsetter han...med like stiv..den blir ikke slapp, om han ikke selv vil det!

han sovner aldri etter samleie..han kan bare fortsette..

og da bare kommer han når han vil. han kan også stoppe utløsningen til jeg får orgasme, så vi har det samtidig!

ganske brilliant får meg da i grunn!!

hehe

Skrevet

Burde ikke denne diskusjonen ligge under seksualitet? Jeg tror ikke jeg bør uttale meg om temaet uten å være utlogget... :sjenert:

Gjest -eline-
Skrevet

Samboeren min klarer to ganger på rappen :sjarmor:

Gjest T-Nicky
Skrevet (endret)
Kan jeg svare selv om jeg er jente? De guttene som driver med tantrisk sex kan visstnok få mange orgasmer etter hverandre, men jeg tror ikke at de får utløsning. Det er vel heller noe med at hjernen ikke sender "utløsningssignalene" til penis selv om orgasmen starter oppe i hodet.

Samboer'n min kan i hvert fall ikke få fler enn kanskje 2 på en dag :sjenert:  Jeg ville lære tantrisk sex men han hadde ikke tålmodighet.

Vi kvinnfolk er derimot mye heldigere :sjarmor:

kjæresten min driver ikke med tantrisk sex, men trolig får han orgasme(utløsning) mange ganger på rad..etter hvert samleie da så klart..si vi har samleie 4 ganger på rad, da kommer han på hvert av de ..hehe :roll:

takk får svar forresten :)

Endret av T-Nicky
Skrevet

Eksen kunne noen ganger to ganger etter hverandre og han er over 50.

Han kan også ha orgasme uten utløsning og da er det bare å fortsette. Utløsning og orgasme kom etter hvert. En sjelden gang hadde han utløsning uten orgasme. Han klarte 3 ganger på et døgn.

Gjest T-Nicky
Skrevet
Eksen kunne noen ganger to ganger etter hverandre og han er over 50.

Han kan også ha orgasme uten utløsning og da er det bare å fortsette. Utløsning og orgasme kom etter hvert. En sjelden gang hadde han utløsning uten orgasme. Han klarte 3 ganger på et døgn.

på et døyn?

hmm..

er min ganske uvanlig eller?

fordi jeg hørt det, at det kjæresten min gjør, ikke er mulig hos en mann..

så jeg er litt usikker her..snakker vi om et døyn..er vell rekorden 30 ganger..hos oss..ehm..

:rodme:

men folkens..ER det normalt å kunne fortsette etter han har fått orgasme å deretter ny..flere ganger på rad??? :sjenert:

Skrevet
på et døyn?

hmm..

er min ganske uvanlig eller?

så jeg er litt usikker her..snakker vi om et døyn..er vell rekorden 30 ganger..hos oss..ehm..

men folkens..ER det normalt å kunne fortsette etter han har fått orgasme å deretter ny..flere ganger på rad??? :sjenert:

Legg merke til at han er over 50 år da ;)

Det holdt iallfall for meg. Når vi holdt på så kunne han holde på lenge. Nesten full kontroll. Bare nesten altså. Jeg visste hva som skulle til for å tippe ham over :ler:

Gjest T-Nicky
Skrevet

jah! åver 50, er det vel bra!!! hehe

men nå har ikke jeg sex-erfaring med en mann i den alderen!

but, good for you!!!! ;)

Skrevet

Hmm... Jeg trodde ikke det var noe begrensning på hvor mange ganger man kunne komme, egentlig :forvirret:

Man kan holde igjen utløsningen, med samme musklene som man holder igjen piss... Det er ikke så veldig mange som kan det, for man må ha ganske bra musklatur der nede for å få det til (og ikke minst god viljestyrke hehehe)

Jeg veit ikke helt hva som er normalt, for jeg har ikke snakka med venna min og sånt om det her, men jeg kan få mange orgasmer etterhverandre. Jeg har aldri sjekka "maksn" min, men jeg burde jo kunne holde på helt til jeg er helt utslitt, eller etleraant byner å gjøre vondt :ler:

Gjest T-Nicky
Skrevet

men da er d vel normalt da..siden du kan det ;)

Skrevet

Nei han må være helt rar - kansje et genetisk feil (best å dumpe han).

Hei vent nå litt ...

Skrevet
Nei han må være helt rar - kansje et genetisk feil  (best å dumpe han).

Hei vent nå litt ...

:ler:

Godt du tok med det siste da.

Er jo nesten en trend her inne at man skal dumpe i hytt og i pine.

Gjest Vidvandre
Skrevet

5-6ganger i døgnet har vært maks etter min erfaring, uten noe tantriske greier da. Typen nå klarer fint 3 ganger på en kveld, syntes det er ganske bra jeg.

når vi har sex, kan vi ha det nesten så mange ganger vi vil, etter hverandre på rad..så om han kommer først , å ikke jeg, bare fortsetter han...med like stiv..den blir ikke slapp, om han ikke selv vil det!

han sovner aldri etter samleie..han kan bare fortsette..

og da bare kommer han når han vil. han kan også stoppe utløsningen til jeg får orgasme, så vi har det samtidig!

ganske brilliant får meg da i grunn!!

Det høres egentlig veldig slitsomt ut!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Med de jeg har hatt sex med har jeg opplevd begge deler, noen som må slutte etter de har fått orgasme, og andre som kan holde på til resten av kroppen ikke orker mer.. Tror ikke det er så uvanlig.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Er ikke umulig, nei. En eks av meg kunne også klart 30 ganger på et døgn om han ville. Syns nå det blir litt for mye jeg da. Enten må det da være veldig kort tid mellom hver orgasme eller så må man holde på hele døgnet, og det gidder jeg rett og slett ikke :tunge1:

Endret av Kake
Gjest T-Nicky
Skrevet
Er ikke umulig, nei. En eks av meg kunne også klart 30 ganger på et døgn om han ville. Syns nå det blir litt for mye jeg da. Enten må det da være veldig kort tid mellom hver orgasme eller så må man holde på hele døgnet, og det gidder jeg rett og slett ikke :tunge1:

nå var jo dette helt i begynnelsen når vi ble sammen..hehe

:legrine:

jeg synes det funker fett for meg..hvis ikke jeg kommer lisom, så kan vi bare ta en el to omganger til, te jeg gjør det..

vi ekke nymfomaner..hehe..høres kansje sånn ut, men.. :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...