Gå til innhold

Hvordan sende anonyme sms???

Tulla2

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skal få svar på dette så jeg prøver her:

Hvordan kan jeg sende anonyme sms fra min mobiltelefon?

(sånn at ikke mitt nr kommer til mottakeren av sms'en)

Har Nokia tlf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å sende fra Eurobate eller noe sånt på nettet? Jeg har fått noen meldinger fra en venninne derfra og hadde problemer med å finne ut hvem det var fra siden det ikke sto noe avsender-nummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å studere bruksanvisningen til mobilen din? Er mulingens beskrevet noe om "innstillinger".

Ellers er anonyme telefoner/meldinger en uting!!! Ikke alltid jeg svarer når noen ringer med skjult nummer, hverken til mobilen eller fast-telefonen min. Har kanskje gått glipp av noen "gode tilbud", men det får så være....

Ugla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det går an å sende anonyme meldinger fra mobil, men som Lionda skriver, kan man sende anonymt fra www.eurobate.com .

Man må registrere seg via sitt vanlige mobilnr der, men man velger altså selv om man vil sende anonymt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda ...jeg er sikker på at det går an å velge skjult nummer i menyen et sted ....

Liker ikke å svare hvis det ringes fra skjult nummer ...da lurer man på hva de har å skjule siden de ikke vil vise nummeret sitt ...*ler*.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå..! :) Er ny her, men tar det første stege, og hiver meg på diskusjonen :) Du kan sende anonye sms på boomi.net sånn jeg har fårstått det, kan motakeren sende tilbake til deg. Istede for at det står 1960, kan du velge om det ska stå Ari, elle noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...