camie Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Har ikke normal mens, jeg "spotter" ei lita uka før mensen virkelig kommer. Hvordan skal man da beregne eggløsningen da? Skal man regne fra den dagen man begynner å "spotte" eller fra den dagen blødningen starter? :klø:
LindaL Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Jeg har aldri spotta,men tror du kan regne med at det hele starter fra mellom 10`ende til 17`ende dagen,,,ta eggløsningstesetr,det er både gøy og interessant.Lykke til!!! Regn fra den dagen du starter og blø,de fleset har 28 dagers syklus,men det varierer... Endret 16. januar 2007 av LindaL
camie Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Vondt i magen i dag...kanskje jeg har eggløsning...er i allefall rette tidspunktet. Tester det ut senere i kveld. Endret 16. januar 2007 av camie
Chiquita Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Du skal regne fra den dagen du begynner å blø ordenlig. Eggløsningen hadde du da 10-18 (12-16 dager er mest vanlig) før denne dagen... LindaL: Man skal aldri regne eggløsningen fra første mensdag, da dette ikke har noen standard (og 28 dager er oftest en forenkling, for da blir det lettere å forklare) Man regner at eggløsningen inntreffer x antall dager FØR mens
camie Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2007 Har hatt vondt i magen i hele dag, måtte pakke i meg paracet, har skikkelig mensen-vondt. Sofaen venter på meg, og det blir ikke noe baby denne måneden heller. Skjønner liksom ikke hvorfor jeg har så forbaska vondt i magen nå, er jo 10 dager til mensen! IRRITERT! kommer vel før denne gangen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå